Lena Alexandra...

x1xKrista

Glad i forumet
Er det bare jeg som blir kvalm av henne? Har bestemt meg for å hate henne!! Hvem lager en sang som hete My boobs are okey og sier at hun er lei av oppmerksomhet og ønsker å bli tatt på alvor? Hater henne sikkert mest fordi hun var gjeste bartender på nattklubben samboeren min jobber og gikk bort til han (MENST jeg jobbet der og!) og sa til han: Deg vil jeg ha sex med i kveld. Han bare såg på henne og ristet på hodet. rett forran øynene mine gjorde hun det! Arrrrg.. Man trenger ikke å ligge rundt fordi man har ballonger stifta fast på kroppen og en hel haug med blekemiddel i håret og sparkel i trynet!

Er ganske enig, har ikke forstått meg helt på det kvinnemennesket.. At hun ikke blir flau.!!
Hun var gjest på et program på tv 2 på fredag, jeg å vennina mi satt bare å lo av alt det hun presterte å si og gjøre..

er jo litt synd på henne dum som et brød.... halllooo noen hjemme.. hey my boobs are okay.. hva med ny sang.. my brain went away[:D]

får FHM i posten hver måned men pinadø skal jeg si opp abonomentet, de 2sistegangene er det 99% lufthuer avbildet i bladet. Og hvem var ikke denne måneden da men verdens minste bikini?! Bestevenninnen min har sklidd helt ut, hun har gitt alt for å bli en av de derre "glamor" jentene så hun har tatt 400g i hver pupp og ser ut som en kolisjonspute nå, og får sånne teite oppdrag som å gå rundt på "gamle rike menn fester" i bikini og sjenke sjampagne. Trodde ikke man hadde slikt i norge jeg. Jeg har avskrevet henne som bestevenninne til hun blir seg selv igjen.

Den dama er ikke god i huet..
Og jeg som trodde aylar var ille[8|]

Hun derre Aylar hadde jo med seg en liten hund på et tv intervju, så han som var der for et annet intervju måtte gå tilslutt fordi han fikk så allergi.. hahaha.. jeg lo så utrolig mye.. snakk om paris hilton..

ORIGINAL: småfolk

er jo litt synd på henne dum som et brød.... halllooo noen hjemme.. hey my boobs are okay.. hva med ny sang.. my brain went away[:D]

hehe, bra sagt

ORIGINAL: LaOna

Hva er vitsen med å lage en tråd man vet blir slettet egentlig?

Viste det ikke jeg.. Er jo kjendis prat? må jo få lov til det?

ORIGINAL: Nahemah

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor dere absolutt bare måå slenge dritt om forskjellige kjendiser jeg!!

Hva vet dere om hun faktisk er så jævla blåst i huet da?

Er vel mer blåst i hue å slenge med leppa om folk man ikke kjenner engang[8|]

signere

Jeg er ikke så inni bv at jeg kommer på at di kommer til å bli slettet, hvor finnes det regler egentlig? Hadde vært greit å lest..

ORIGINAL: Krista

Viste det ikke jeg.. Er jo kjendis prat? må jo få lov til det?

Leser du forumsreglene så finner du fort ut av det! [;)]

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor dere absolutt bare måå slenge dritt om forskjellige kjendiser jeg!!

Når personer fremstiller seg selv og sine holdninger/verdier i media på en slik måte så må de vell bare tåle å høre hva folk mener.. Skal vi bare sitte på sidelinjen og la folk gjøre som de vil? Klart vi reagerer på sånn oppførsel..!

ORIGINAL: Krista

får FHM i posten hver måned men pinadø skal jeg si opp abonomentet, de 2sistegangene er det 99% lufthuer avbildet i bladet. Og hvem var ikke denne måneden da men verdens minste bikini?! Bestevenninnen min har sklidd helt ut, hun har gitt alt for å bli en av de derre "glamor" jentene så hun har tatt 400g i hver pupp og ser ut som en kolisjonspute nå, og får sånne teite oppdrag som å gå rundt på "gamle rike menn fester" i bikini og sjenke sjampagne. Trodde ikke man hadde slikt i norge jeg. Jeg har avskrevet henne som bestevenninne til hun blir seg selv igjen.
Trodde gode venner støttet hverandre i hverandres valg jeg.

Det der er en sak mellom meg og henne.. Bare sier hvordan folk b lir påvirket av dette silikon raset.. Vis du ikke liker siden så trenger du ikke å skrive her. Ikke stygt ment men er greit å slippe krangler.

ORIGINAL: Termin14.4

Når personer fremstiller seg selv og sine holdninger/verdier i media på en slik måte så må de vell bare tåle å høre hva folk mener.. Skal vi bare sitte på sidelinjen og la folk gjøre som de vil? Klart vi reagerer på sånn oppførsel..!
[/quote

Helt enig, de vet jo at man reagerer på slikt. Fler av dem innrømmer jo at dem har gått for langt til tider.

jeg vil ha silikon men ikke 400 ml og ikke kommer jeg til og lage sang om dem heller[:D]

Jeg elsker å rakke ned på folk jeg ikke kjenner, det får meg til å føle meg som et utrolig bra menneske

Jeg lurer på hva slike mødre føler jeg.. Om de bare gir opp når det er så mye oppmerksomhet rundt kroppen til datteren.

ORIGINAL: småfolk

jeg vil ha silikon men ikke 400 ml og ikke kommer jeg til og lage sang om dem heller[:D]

jeg også.. men jeg vil gjerne lage ett dikt om dem da..[8D]

Back
Topp