Lena ønsker seg et barn til :o)

LadyLena1979

Blir kjent med forumet
Hei hei....
 
Ja så skal jeg begynne med dagbok....for noen år siden var jeg veldig ivrig på flere nettsteder, diskusjonsforaer o.l. Men så fikk jeg vel nok av skuffelsene, lei av å bare legge inn " nei det klaffet ikke denne gangen heller" meldinger...en SA i februar i 2007...mye som gikk imot for å si det slik...
Heldigvis har jeg gojenta mi [:D] hun lyser opp hverdagen og gjør at vi aldri gir opp...kan ikke legge seg ned å grine heller, når en har en liten jente å ta seg av...selv om det blir endel lange nattetimer med tanker og følelser... i oktober i fjor kom vi i gang med utredning. Resultatet var jo ikke så bra...jeg hadde PCO, og mannen hadde dårlig sædkvalitet. Svømmerene hans var både treige, få og av dårlig kvalitet. 3 mnd seinere tok han ny prøve...vi venta i spenning...for om den nye prøven var like dårlig hadde vi måtte tenke i retning prøverør...MEN....det skulle vise seg at prøve nr 2 var helt topp [:D] vi var superglad og letta over at vi da kunne sette i gang med pergotime og håpe på at det da skulle klaffe.
Dessverre ble jeg sykemeldt pga en senebetennelse og måtte bruke Brexidol...min gynekolog anbefalte å ikke starte med pergotime før jeg var ferdig med brexidol kuren...en mnd ekstra venting, men så klaffet det godt da min eggløsning kom akkurat da jeg og min kjære var på kjærlighetsferie i Venezia [:D][:D][:D][:D][:D]
Nå er vi superspente på om det klaffet, for gudene skal vite at det stod hvertfall ikke på innsatsen
 
Jeg tar testen på lørdag....så får vi se da.....
 

 
 
 
Grattis med dagbok!
Og velkommen til oss!
 
Jeg syns ihvertfall det er en kjempefin og støttende gjeng her inne!
 
Håper dagboken din blir veldig kort og
at spiren sitter fort!
 
Lykke til[:D]
 
Hei hei!
Lykke til, håper vi får et like kort opphold her! Selv om det ikke er noe å si på jentene her(så koselige)[:D]
 
Ny dag og nye mulgheter....[;)]

Så kos å se at jeg har fått respons på dagboka min[:)] Tusen takk til Jolin og Cowgirl86 for å ta meg så godt i mot!!
Cowgirl86: 2 dager til testing???Så spennende!!![:)] jeg  for deg!!!
Jolin : Så gøy at dere snart på ferie [:)] hvor skal dere?
Ja jeg håper jo også at mitt opphold her blir meget kort....er superspent på om det faktisk har klaffet denne gangen...
Jeg bruker babycomp....og tempraturen min i dag var ca 0,2 grader over det den vanligvis pleier å være etter EL....og i følge BC er det er godt tegn på at det kan ha klaffet...kan ta testen på fredag, så spørs om jeg greier å vente helt til lørdag...men tror jeg må være litt tolmodig og vente til lørdag.
Jeg har blitt skuffet så mange ganger før....men denne gangen har jeg virkelig lyst til å være positiv...jeg tror jeg har en spire i magen....nå sa jeg det høyt....tenk om....
 
Ny dag og nye mulgheter....

Så kos å se at jeg har fått respons på dagboka min Tusen takk til Jolin og Cowgirl86 for å ta meg så godt i mot!!
Ja jeg håper jo også at mitt opphold her blir meget kort....er superspent på om det faktisk har klaffet denne gangen...
Jeg bruker babycomp....og tempraturen min i dag var ca 0,2 grader over det den vanligvis pleier å være etter EL....og i følge BC er det er godt tegn på at det kan ha klaffet...kan ta testen på fredag, så spørs om jeg greier å vente helt til lørdag...men tror jeg må være litt tolmodig og vente til lørdag.
Jeg har blitt skuffet så mange ganger før....men denne gangen har jeg virkelig lyst til å være positiv...jeg tror jeg har en spire i magen....nå sa jeg det høyt....tenk om....

 
krysser masse fingrene for at du har en spire i magen[:D]
 
ORIGINAL: hero

Ny dag og nye mulgheter....

Så kos å se at jeg har fått respons på dagboka min Tusen takk til Jolin og Cowgirl86 for å ta meg så godt i mot!!
Ja jeg håper jo også at mitt opphold her blir meget kort....er superspent på om det faktisk har klaffet denne gangen...
Jeg bruker babycomp....og tempraturen min i dag var ca 0,2 grader over det den vanligvis pleier å være etter EL....og i følge BC er det er godt tegn på at det kan ha klaffet...kan ta testen på fredag, så spørs om jeg greier å vente helt til lørdag...men tror jeg må være litt tolmodig og vente til lørdag.
Jeg har blitt skuffet så mange ganger før....men denne gangen har jeg virkelig lyst til å være positiv...jeg tror jeg har en spire i magen....nå sa jeg det høyt....tenk om....


krysser masse fingrene for at du har en spire i magen[:D]

 
Takk for det [:D] Håper det klaffer for dere og !!! Kun 2 dager til testing ser jeg [;)] spennende[:D]
 
er så uggen altså...og trøtt...sukk...kan det være da?kan det være at det klaffer....tørr nesten ikke håpe...kanskje skulle det bare litt hjelp fra pergotime til.....kanskje var det atmosfæren i Venezia som gjorde at alt klaffet....hvordan skal jeg holde ut til lørdag???????
 
 
sukk....innom en tur før jeg skal på tur med jobben...ser ikke ut til at det har klaffet denne gangen heller....tempen har sunket litt og jeg tok en test (et par dager for tidlig..vet det..) og den var VELDIG negativ...symptomene har avtatt mye...så var det bare en innbilning....
 
så da er det bare å vente på TR.....
 
 
 
Hei hei....
 
Ja ja, så er jeg på dag 2 av ny syklus....jeg innrømmer glatt at jeg trodde det skulle klaffe denne gangen...men det gjorde det altså ikke...gårsdagen var forferdelig.."alt" gikk galt og jeg merket at lunta var rimelig kort i tillegg...gråt litt i telefonen til mannen, og gikk tidlig hjem fra jobb...men er det noen som kan muntre meg opp så er det Lady-mannen [:D] kjenner jeg får en god varme i kroppen av å bare tenke og skrive om han.....

 
så dagen i dag er noe bedre....selv om jeg kutta meg i fingen og kanskje greidde å ødelegge døra til steikeovnen....[8|]
 
men vi gir ikke opp....har fått ny resept på pergo, som jeg skal ta neste syklus...denne gangen dobbel dose...vet ikke om jeg gruer meg til det, men ble rimelig uggen og i uform av enkel dose så..... men om det kan hjelpe oss på veien så takler jeg det [:)]
 
så nå kan vi slappe av og kose oss i sommer uten å tenke på el og prøving og temp....mannen er uansett på jobb når el er i juli, så da er det ingen sjanse for at det kan klaffe....
 
vel vel...slik er livet....
 
 
 
Back
Topp