Lelo

neognurk

Gift med forumet
Jeg går og legger meg nå. Er det noe så bare ring. Tusen tusen takk for hjelpen snille deg[;)]

Hun sover enda, hun snuppa di[:)] Så du har ingenting å bekymre deg for[:D] sove godt, jeg ringer om det skulle være noe vet du!

Så snill du er lelo!!

ORIGINAL: harikkepeil

Så snill du er lelo!!

hehe, snill og snill[:-] jeg gjør bare det jeg tror at jeg hadde ønsket, om jeg var i samme situasjon! Enkelt og greit[:)]

Nei, DU ER SNILL[:@][:@][:@][:D]

Klarte ikke å legge snuppa før 21.00. Hun var så godt uthvilt hehe. Men så lenge hun var blid og fornøyd så passet det egentlig veldig bra. Masserte henne lenge og trente henne litt. Fikk masse mat og sovnet i vogna si i løpet av 2min. Så får vi se hvordan natten blir i dag da[;)]

Jeg er i mye bedre humør takket være deg snuppa og sovnen jeg har fått.

ORIGINAL: cucurs

Nei, DU ER SNILL[:@][:@][:@][:D]

Klarte ikke å legge snuppa før 21.00. Hun var så godt uthvilt hehe. Men så lenge hun var blid og fornøyd så passet det egentlig veldig bra. Masserte henne lenge og trente henne litt. Fikk masse mat og sovnet i vogna si i løpet av 2min. Så får vi se hvordan natten blir i dag da[;)]

Jeg er i mye bedre humør takket være deg snuppa og sovnen jeg har fått.

[:)] så bra da! Håper natten blir bra![:D]
Matheo tuller som vanlig...sovner, våkner, sovner, våkner.. blir gaaaaaaaaaaaaaaaal! Særlig når mannen jobber og jeg blir alene.. Han gråter nå, så må vel gå inn IGJEN!!!![:-][8|]

så bra da! Håper natten blir bra!
Matheo tuller som vanlig...sovner, våkner, sovner, våkner.. blir gaaaaaaaaaaaaaaaal! Særlig når mannen jobber og jeg blir alene.. Han gråter nå, så må vel gå inn IGJEN!!!!

Ufff, så dumt. Jeg ville ta med meg den grøten uten melk, slik at du kunne prøve. Men jeg glemte jo self. Er dere hjemme i morn, så kunne jeg ta en tur forbi dere, eller om dere går tur, så kan dere stikke innom oss[;)]

Sender sovestøv til lille søte Matheo.

så bra da! Håper natten blir bra!
Matheo tuller som vanlig...sovner, våkner, sovner, våkner.. blir gaaaaaaaaaaaaaaaal! Særlig når mannen jobber og jeg blir alene.. Han gråter nå, så må vel gå inn IGJEN!!!!

Ufff, så dumt. Jeg ville ta med meg den grøten uten melk, slik at du kunne prøve. Men jeg glemte jo self. Er dere hjemme i morn, så kunne jeg ta en tur forbi dere, eller om dere går tur, så kan dere stikke innom oss[;)]

Sender sovestøv til lille søte Matheo.

Vi skal nok være hjemme...kanskje vi skal trille en liten tur sammen, om natten går greit og dere får sovet?! [:)]
Ellers så får jeg nok tak i grøten på mandag uansett[:D]
Ja, lurer på om det vil hjelpe... eller er det at han våkner så ofte fordi han håper at "nå er det den tiden på natten at jeg får komme inn til mamma[:D]"?! vanskelig å si..men han er ikke vanskelig å roe da, heldigvis[:D] stikker hodet ned i sengen, så holder han rundt det og koser meg i nakken og sovner igjen[:-]

Hvordan gikk det med dere? Snuppa sov i hele 12 tm[8|][:-]!!! Da er jo helt tydelig at det er nakken/ryggen som plager henne. Masserte henne masse før jeg la henne. Og vognen også sikkert hjalp til. Så hun skal legges i vogna hver natt frem til vi drar.

Det er jo nydelig vær så jeg vil gjerne gå på trilletur om du orker? Si fra[;)]

Samme gamle her[&o] Havnet inne hos oss til slutt! Ivar sier vi skal flytte sengen inn til oss igjen og se om det hjelper Menmen.. kanskje vi skal prøve vogna vi også?! hmm..
Ja, triller gjerne en tur vi[:)] kanskje vi skal få på sportsdelen først?[:D][:D]

Send meg mld da [:D]

Snuppa sover nå i bagen, så om hun sover når vi går så får hun bare sove. Ellers ville jeg gjerne prøve ut sportsdelen. Klarte SELV å sette den sammen å jeg er ikke så BLOND som du vil ha meg[:D][:D][:D]

Kommer du hit eller skal jeg til deg?

Spent på hvordan gutten din sov i natt??? Jeg kunne jo gi dere også den teen. Jeg tror den har god innvirkning. Er dere på tur i dag, så er det bare å stikke innom.

Vi hadde klart å slite snuppa helt utttt. Hylte i to tm før hun sovnet i går. Men til gjngjeld så sov hun fra kl.20.00-10.30 i dag!!![:D] Snille snille jentungen. Det er nok ikke bare meg som trenger sovn i dette huset[:)]

Spent på hvordan gutten din sov i natt??? Jeg kunne jo gi dere også den teen. Jeg tror den har god innvirkning. Er dere på tur i dag, så er det bare å stikke innom.

Vi hadde klart å slite snuppa helt utttt. Hylte i to tm før hun sovnet i går. Men til gjngjeld så sov hun fra kl.20.00-10.30 i dag!!![:D] Snille snille jentungen. Det er nok ikke bare meg som trenger sovn i dette huset[:)]

Han sov sånn som før, egentlig.. [&o] hehe! kanskje litt bedre da.. men Ivar skal kjøpe den grøten nå, også får vi se da! Så kan det hende vi må igjennom en ny nattkos/pupp/gråte avvending..[:o] noe må vi finne på, før eller siden[:)] koselig å ha han i min seng hele tiden, men det beste er jo om han vil ligge i sin egen!

Back
Topp