Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: cucurs
Nei, DU ER SNILL[:@][:@][:@][:D]
Klarte ikke å legge snuppa før 21.00. Hun var så godt uthvilt hehe. Men så lenge hun var blid og fornøyd så passet det egentlig veldig bra. Masserte henne lenge og trente henne litt. Fikk masse mat og sovnet i vogna si i løpet av 2min. Så får vi se hvordan natten blir i dag da[;)]
Jeg er i mye bedre humør takket være deg snuppa og sovnen jeg har fått.
så bra da! Håper natten blir bra!
Matheo tuller som vanlig...sovner, våkner, sovner, våkner.. blir gaaaaaaaaaaaaaaaal! Særlig når mannen jobber og jeg blir alene.. Han gråter nå, så må vel gå inn IGJEN!!!!
så bra da! Håper natten blir bra!
Matheo tuller som vanlig...sovner, våkner, sovner, våkner.. blir gaaaaaaaaaaaaaaaal! Særlig når mannen jobber og jeg blir alene.. Han gråter nå, så må vel gå inn IGJEN!!!!
Ufff, så dumt. Jeg ville ta med meg den grøten uten melk, slik at du kunne prøve. Men jeg glemte jo self. Er dere hjemme i morn, så kunne jeg ta en tur forbi dere, eller om dere går tur, så kan dere stikke innom oss[;)]
Sender sovestøv til lille søte Matheo.
Spent på hvordan gutten din sov i natt??? Jeg kunne jo gi dere også den teen. Jeg tror den har god innvirkning. Er dere på tur i dag, så er det bare å stikke innom.
Vi hadde klart å slite snuppa helt utttt. Hylte i to tm før hun sovnet i går. Men til gjngjeld så sov hun fra kl.20.00-10.30 i dag!!![:D] Snille snille jentungen. Det er nok ikke bare meg som trenger sovn i dette huset[:)]