Lekmer.no

Sistemann kommer i September :)

Sistemann kommer i September :)
Noen som har bestilt der i fra? Har bestilt stellebord og stellematte, og stellematten er ikke med i pakken, selv om den står på leveringsbekreftelsen.. Får ikke til å kontakte de heller.. De kommer bare at det har oppstått en feil når jeg prøver skrive til de :/

Noen som har bestilt der i fra? Har bestilt stellebord og stellematte, og stellematten er ikke med i pakken, selv om den står på leveringsbekreftelsen.. Får ikke til å kontakte de heller.. De kommer bare at det har oppstått en feil når jeg prøver skrive til de :/

Jeg har ikke bestilit derfra fordi jeg har lest flere innlegg fra misfornøyde kunder... det finnes en tråd på forumet men jeg kan ikke huske hva den heter eller hvor jeg så den dessverre... kanskje noe andre vet? Håper du får tak i dem og i stellematta :)

Tråden ligger på september 2015 og heter akkurat det samme som denne. Søkte bare på lekmer så kom den opp...

Ser ut til at de blir overøst med klager på Facebooksiden deres dessverre....

Last edited:

Jeg har! Bestilte seng derfra og fikk bare halve sengen. Ta kontakt med kundeservice på Mail/skjema. De har ingen kundetlf. Jeg har fått tilsendt manglende deler, men det tok sin tid. De har vist byttet lager og hatt masse feilleveranser. Blir aldri å bestille noe mer derfra.

Litt spesielt at de har pyntet siden sin med sånne diplomer for "beste butikk i 2014" osv. Stemmer liksom ikke helt overens med det man leser her inne og på andre forum.

Vi har bestilt ganske mye der, i flere omganger, og har aldri hatt noen problemer. Kanskje det er litt lavere bemanning i ferien der? Tipper det ordner seg! :-)

Vi har bestilt en del derfra uten problemer :) Leste på facebook at de beklaget at folk fikk varene sine sent/feil, det er fordi de bruker sommeren på å bytte fra manuelt til robotlager.. I tillegg er det ferieavvikling, så det kan ta litt lenger tid enn vanlig å få svar på henvendelser

Jeg har bestilt mye derfra og alltid fått riktig. Men lest flere ganger om folk som har fått noe feil nå. Mye pga flytting av lager ettersom jeg skjønner.

Jeg har bestilt derfra og fikk det jeg skulle ha, men det tok laaaang tid før det kom! :confused:

Fikk også mail om at de var gått tom for noe av det jeg hadde bestilt (helt greit det, sånt skjer jo), men når jeg søker opp det produktet ligger det fortsatt til salgs... Lar meg ikke irritere over det egentlig, men synes det er rart at de fortsatt lar folk bestille ting de er tomme for :wacky:

Er ikke bare om sommeren de har hat tproblemer. Folk har klagd i flere måneder

Tragisk dårlig butikk på alle områder, -året rundt!!! Bestilt 3 ganger, fra i vinter til våren, noe tull hver eneste gang!!

Forstår godt de ikke har telefon da, de ville blitt skjelt ut flere ganger til dagen da :p

Bestilte en del ting derifra. .det tok evigheter Før jeg fikk det og det manglet en strømpebukse.. men det kom en handduk ekstra.. Jeg gadd ikke klage på den manglende strømpisen da handduken var verdt mer enn den.. men kommer nok ikke til å bestille der flere ganger..

Back
Topp