Lekking av fostervann..

Kaluva

Blir kjent med forumet
Begynner å tro at jeg lekker fostervann... Har hatt små lekkasjer de siste dagene som ikke er utflod, og jeg har heller ikke tissa på meg. Hvor lenge kan man gå med slik lekkasje (om det er det) før noe starter, eller burde jeg tatt en tlf til føden? Og fostervann reproduseres vel kontinuerlig, eller?? Har også hørt at man kan bli tom..

Ring føden og hør du.
Kidada ble satt igang fordi hun hadde gått og lekket og de var redd for infeksjonsfare.

Spørs om jeg får gjøre det... Bedre med en tlf for mye enn for lite:)

ORIGINAL: Kaluva

Spørs om jeg får gjøre det... Bedre med en tlf for mye enn for lite:)

Så sant så sant

Better safe then sorry.

Ta en telefon du.

Ingenting er for lite å spørre om på føden for ei høygravid dame vettu. [;)]

Bedre sikker en usikker.
Og oppdater oss da.

Det er viktig at du ringer de.. har ei venninne som har ei venninne som gikk å lakk fostervann. Å det var ikke akkurat så mye fostervann igjen når de sjekka henne. Så det er KJEMPE VIKTIG!!!!

SÅ RING!!!!

Har helt glemt å oppdatere... :) Er 2 år og 4 mnd siden jeg skrev sist. Joda, var lurt å ringe føden, for jeg ble lagt inn med en gang, og de satte igang fødselen dagen etter. Fødte ei jente og alt var normalt! :)

hehe.. 2 1/2 år etterpå liksom [:D] herlig! bra alt gikk fint da [;)]

Hahahaha!!!! Moro at du fant tråden! [:D]

Hvordan gikk det da? Ble du satt i gang eller?

Jeg lekte/lakk (??) også fostervann i 3 dager før vannet gikk... Men ingen rier, så jeg ble satt i gang med drypp....! [:)]

når vi først er inne på dette tema- vannet mitt gikk jo, men riene var veldig svake lenge (nærmest ikke eksisterende de første 12 timene... ) Men etter vannavgang og 24 passerte timer ville de sette meg igang på drypp pga fare for infeksjon... Håper ting går litt glattere denne gangen.. han brukte 36 timer på å komme ut han sniiiiken min... [;)]

Høres ut som jeg var veldig heldig da jeg fødte M. Fostervannet mitt gikk kvart over 7 om morningen (trodde jeg tisset på meg, for jeg var akkurat i uke 37 den dagen, så hadde ikke forberedt meg på å føde før om 3 uker[8D]). Kl. 9 begynte jeg å få rier med bare 7 min mellomrom. kl. 13.30 annkom jeg kk med 6 cm åpning! (fikk egentlig beskjed om å bare ta det med ro og komme opp på kk 19.30) Hadde 60 min med rent h******* før fødselen startet 14.30, og 14.46 var hun vel ute, uten noe smertestillende [:)][;)] Tror jeg var ganske heldig! hehe

Hehehe[:D] Bedre sent enn aldri?

Da får jeg vel gratulere med jenta også, da?[8D]

He, jo takk Medusa_83[:D]
Ja, bedre sent enn aldri:) Er litt treg og vimsete, så var bare tilfeldig at jeg fant igjen tråden også!

Ble satt igang morgenen etter, med stikkpiller, 2 forsøk, og hun kom et halvt døgn etter første stikkpille.

Imponert over dere som kommer igjennom lange fødseler! Jeg skal ikke klage i det hele tatt. Begge mine gikk på ca 6 timer, rakk ingen smertestillende på noen, så jeg var heldig;)

Back
Topp