lekker

Catty

Andre møte med forumet
Hallo jenter.
Har et spørsmål...
Har termin om ca 10 dager (+, - )
Nå de siste 2 ukene har jeg lekket endel, føler at jeg tisser på meg hele tiden.. noen ganger så er det som kommer ut gjenomsiktig, og andre ganger så er mere urinfarget..
Er det flere en meg som har det slik, og veit noen hva det kan være??
Er det fostervann som smuger seg ut sakte men sikkert eller er det bare jeg som ikke klarer å holde på blæra??[:D]
Begynner å bli noe plagsomt også, har på meg truseinnlegg, noe jeg egentlig ikke liker, men det er jo bedre å bruke det enn å skifte truse hele tiden..[8D]

Har også endel murringer i magen.. nesten som mageknipe at jeg må på do og bærsje.. skjønner, men det er sjelda det kommer noe ut den veien. kan dette være et tegn på at det kan skje noe snart??
[:D][:D][:D][:D][:D]

Håper på svar [:)]

ja, tror du lekker fostervann,,,men hva vet vel jeg??!!
Ring føden og hør med de du!

[&:] Takker for svar.. skal ta og ringe føden jeg.. [:D]
Kjekt å høre med dere som er på nett først synes jeg da.. takk takk i allefall [8|]

Veit ikke så mye selv, rart man føler seg uerfaren.. mye som  skjer i kropen vår,, vanskelig å vite alt..

Jeg har det akkurat som deg, både når det gjelder lekkasje, murringer og bæsjetrang...

akuratt det du beskrev der har jeg og... men har ikke ringt føden.. føler det er så lite av ganga...
har jo ikke fått noe rier eller noe enda...
Si gjerne i fra åssen det gikk på føden!!

Fostervannet her gikk litt og litt nesten hele tiden...
Det var nesten som og tisse seg ut, Bare at det gikk Ikkje annt til og stoppe det...
Det bare rant og rant...
Lykke Til.... [:D]

Back
Topp