lekker...

mini3286

Forelsket i forumet
Noen dager (ikke alle) føler jeg at jeg lekker litt nedentil hver gang jeg reiser meg...[8|] Andre som har opplevd det ? Eller som vet hva det kan være ??[8|]

Føler jeg lekker hele tiden. Det er nok pga at den lille presser på blæren din og når du reiser deg så bruker du og muskler som gjør at det presser mer.

jordmødre ber en lukte på det.. hvis det lukter vammelt eller søtt, så kan det være fostervann..

en sånn følels har jeg også,litt ekkelt,
kjennes nesten ut som det renner litt på en måte[:-]
det er jo bare blankt og litt slimete det som kommer[8|]

Nei, men jeg må mye oftere på do nå, også kommer det nesten ingenting![8|][:D]

Det er nok sikkert fordi blæren ikke får sjangs til å fylle seg opp siden den lille er blitt stor. Og fordi den sparker

Samme "problem" her. Er alt litt urolig når jeg er ute og går at det skal lekke skikkelig mye, men så lenge det ikke er vannet som går vil det nok uansett ikke synes...

Truseinnlegg er en veeeeeldig fin ting ja.. har brukt det i mangen måneder nå..
Føler jeg lekker mye jeg også.. men det er vel helt normalt.. tror ikke det er noe fostervann som lekker her hvertfall...

Jordmor anbefalte å bruke bind (typ vanlige mens/nattbind når man er ute blant folk nå denne siste tiden. Hvis man er litt bekymret over at vannet skal gå da man sitter på bussen eller står i butikken kan det føles som en sikkerhet å ha noe som "fanger opp" hvert fall en del av dette.  

Back
Topp