Lekker? Urin/utflod/forstervann?

MarcusMamma

Forumet er livet
Noen som har opplevd det?
Var på do i sted og tisset.
Reiste meg og vasket hender og skulle pusse tenner så ble trusen våt og noe renner nedover beina mine. Helt klar farge og uten lukt.
Men er ikke kommer noe mer så da er det vell bare utflod eller press på blæren (urin)? Bare var så rart det kom etter jeg var ferdig å tisse.

Men er det fostervann kommer det vell mer?

Prøvde knipe igjen å stoppe det men gikk ikke :P
Og prøvde sitte meg i huk for å se om det kom mer men det gjorde det heller ikke...

Den blæra vår er nå rar også. Ring føden, ta på truseinnlegg i tilfelle du må inn, men lukter det ingenting er det vel mer sannsynlig at det er urin enn fostervann som skal lukte litt søtt etter hva jeg har forstått :)

Du merker fort om det er fostervann for da stopper det ikke i å renne. Ville tippet utflod men du får bare følge med nøye idag da;)

Synes det har vært sånn en stund. Jeg sitter litt lenger på do hver gang nå, for det blir alltid presset ut litt ekstra som jeg ikke har kontroll på. Bruker truseinnldgg også, for utflod er ekkelt og det er en del nå.

Har det slik hver gang etter å ha vært på do, kommer ca 1 ss. Ble veldig redd første gang så da dro vi på sykehuset for å sjekke, også har jeg tatt det opp med legen min. De mener at det ligger litt urin igjen i urinrøret, som blir presset på av babyen og derfor ikke kommer ut når jeg sitter. Men så når jeg reiser meg flytter hu på seg og trykket blir annerledes og dermed kommer resten. Så har begynt å sitte veldig urolig på do for å prøve å få tømt ut alt før jeg reiser meg =) Men er du usikker er det lurt å undersøke det, i stede for å gå å lure.

Back
Topp