Lekker som en sil!!!!

Beemer

Flørter med forumet
Men det er visst ikke fostervann... Helt blankt,luktfri vann kommer "puljevis" flere ganger om dagen.. Noen ganger en t-skje,andre ganger mye mer - man vet aldri.. Kjenner som regel at det kommer,så klarer å klipe igjen til jeg har kommet meg på do for å "slippe"d ut der,men herregud så plagsomt.. :( "Det er nok bare rikelig med utflod.." Er forklaringen jeg får.. Men føler dette er mer enn både rikelig og normalt.. Andre med samme problem?? Vurderer å dra til legen å se om hun kan hjelpe... Ifølge jordmor/fødeavd er jo dette "normalt"... Er i uke 31+1...

Jeg har ingen bedre forklaring enn den du har fått allerede. Men min erfaring er likevel at fostervann ikke lar seg stoppe. Jeg klarte hvertfall ikke knipe igjen da vannet gikk med jentene mine!

Utrolig kjedelig! Føler du deg tryggere med feks tena lady?

Må jo gå me noe konstant! Hjemme bruker jeg bare tynne bind,men skal jeg ut på noe - tar jeg på night bind !! Aaaah,jeg er så leeeeeeiiiiii!!!!! Det sosiale livet er jo innsnerva til det minimale pga dette - bor jo så og si på do!! :(

Sniker fra oktober! Føler også at jeg lekker som ei sil! Har aldrig sjekket det da, men har gjort det leeeenge! Så kan nok ikke være forstervann! Men er nok store mengder med utflod! Å skal bli så deilig å få underlivet sitt tilbake!!

Hadde d sånn for ca mnd sia, og da fikk æ også samme svar fra legen på føden som undersøkte meg...eller veit no ikke riktig om æ vil si undersøkte meg... tok UL og så mye fostervann, tok "gyn.undersøkelse" eller vil si han tok en sånn bomulldott lignans å trøkte med mot livmorhalsen så på den i 2sek å sa "nei, d her e ikke forstervann". så da fikk æ no dra igjen, gikk enda noen daga kor æ måtte gå med bind hele tida for å ikke bli vått på truse og bukse, æ klarte ikke holde d igjen, når d kom så kom d... men ga seg etter at æ hadde gått sånn i en ukes tid...

Da var du heldig når det gav seg etter ei uke - jeg har gått slik i nesten 2 mnd,men nå orker jeg ikke ringe føden/jordmora mere,for det er visst "normalt".. Men fikk brev i posten i dag fra legen om å ta kontakt ang ny urinprøve,fordi forrige prøve de hadde sendt til dyrkning hadde bakterier i seg.. Nesten så jeg håper jeg blir satt på noe antibiotika eller noe - for å se om det kan stoppe denne overproduksjonen av utflod/hormoner!! Ja - skal bli SÅÅÅÅ godt å få tilbake både underliv,kropp og ikke minst slippe å gå å bekymre seg dønn igel når man kjenner noe man ikke har kjent før...! Jeg har seriøst blitt paranoid av hele greia! Trøster meg med at det er siste svangerskapet - jeg skal ha keisersnitt inkl sterilisering!! :)

Back
Topp