Lekker fra brystene

Ziggi

Flørter med forumet
Jeg var på privat tul 8+5, og da fant de ikke noe liv. Ble henvist til sykehuset noen dager senere, de bekreftet dette og jeg fikk tabletter for å sette igang abort hjemme. Aborten skjedde onsdag i forrige uke (15. mai), og jeg er sikker på at jeg fikk ut alt. I dag oppdaget jeg at jeg lekker fra brystene. Har noen andre opplevd det? Jeg var jo åpenbart ikke langt på vei (en del kortere enn det jeg liksom skulle være). Jeg aner ikke om det er normalt eller ikke. Jeg er litt øm, men har ellers ingen smarter i brystene. De bare lekker om de klemmes litt på (f.eks. om jeg ligger på siden/magem eller justerer i bh osv). I tilfelle det skulle være relevant så har jeg ganske store bryster fra før. Og de vokste mer ila den korte graviditeten.
 
Jeg har ikke erfaring med å lekke såpass tidlig, men jeg opplevde å få råmelk ganske tidlig selv. Det ble et fullgått svangerskap da, og jeg ammet fremdeles litt da jeg ble gravid på nytt. Da jeg da mistet i MA i uke 11+4, opplevde jeg at det rant melk under aborten. Jeg ammet såpass sjelden da at jeg ellers ikke pleide å lekke, men da rant det altså. Så jeg tror det er noe som settes i gang når morkaken løsner.
 
Takk for svar. Jeg har søkt og søkt på nettet, men har ikke funnet noe om lekking så tidlig. Jeg ser om det går over om noen dager, hvis ikke tar jeg en telefon til legen.
 
Takk for svar. Jeg har søkt og søkt på nettet, men har ikke funnet noe om lekking så tidlig. Jeg ser om det går over om noen dager, hvis ikke tar jeg en telefon til legen.
Lurt, gjør det! Lei meg for at det gikk galt, det er vondt å stå i :Heartred
 
Jeg gjorde det. Gikk over til slutt. Drittopplegg.
 
Hadde kjemisk i november, kom melk fra uke 3 og stoppet ikke før jeg var 13 uker på vei med neste, syklusen etter
 
Hadde kjemisk i november, kom melk fra uke 3 og stoppet ikke før jeg var 13 uker på vei med neste, syklusen etter
Oj, det var lenge! Men jeg er glad jeg ikke er den eneste som har opplevd det. Virker som om det har roet seg litt for meg, jeg sover med bh med papir i, og ingen flekker på papiret i dag tidlig. Men fortsetter med papir i bh en stund.
 
Back
Topp