lekker fostervann?

tika2

Flørter med forumet

forige graviditet lak jeg fostervann,va usikker ,men sykhuset sendte meg hjem og sa nei flere ganger på at det var fostervann! men dag 3 så insisterte jeg på en nærmere test...og joda det var fostervann.dette var i uke 38..og jeg ble lagt inn og sutte i gang med drypp!

denne gangen,nå er jeg uke 37+2 og mistenkere det samme ,men korsen kan jeg stole på det blir ordentli sjekket når dem tok feil 2-3 ganger sist! 

er nervøs pga både jeg og baby fikk infeksjon og hadde en slapp baby som va vanskelig og holde våken i barseltida på sykhuset... vil ikke oppleve dette IGJEN ....

hva skal jeg gjøre ,hva ville dere gjort ? evt invendig ultralyd for å sjekke evt åpning osv??

hvor langt var du på vei når barnet ble født siste svangerskap?

Kontakt føden og forklar hva som skjedde i forrige svangerskap og at du er veldig redd for at det skal skje igjen. At du nå har mistanker om at du igjen lekker fostervann.

Mener å ha lest et en eller annen plass at de kan sjekke vesken som kommer ut om det er fostervann eller ikke. Men er ikke sikker. Vet bare at flere har fått beskjed om å ta med trusa/bindet de bruker til konsultasjonen.

jeg ringte forklarte,men når jeg for tredje gang ble bedt om å komme å sjekke,(de 2 andre,var d masse stress der ute virka d som)

så i gårkveld hadde jeg ikke lekt noe mere som jeg har merka ,men er bekymra ang infeksjonen sistgang... men ble avvist ...typiske svar som ,det esikkert ikke noe ,osv

dem har jo tatt feil før med meg ,så koffor skal e tro på tullpraten om at om først vannet kommer ,så kommer d masse ? NEI det gjor ikke det sist !!!!! hmmmmm irriterende altså! 

Uff så trasig for deg å ikke bli tatt på alvor.
Ring fastlegen din i morgen eller jordmoren du evt går til kontroll hos. Så kan de henvise deg videre.

Stå på ditt og si at du ikke gir deg før du blir grundig undersøkt av noen som kan dette!

ja e får gjøre det :) vil ikke ende opp slik som sist gang :((

Back
Topp