Lekker fostervann?

LINKATH

Glad i forumet
Er i uke 14, går på canesten 6 dags kur, en dag igjen.
i dag merket jeg det kommer litt vann ut av meg hver gang jeg bøyer meg omtrent.

Noen som vet hva det kan være?[8|] Blir så bekymret :(

Litt vannaktig utflod? Har hørt noen si at de har det mens de går gravide, men ikke fullt så tidlig...men hvordan lukter det? Og hvordan ser det ut, ta på deg et bind og undersøk det. Får inderlig håpe det ikke er fostervann..!

har kun ett råd til deg, ta kontakt med legevakt/kk og hør med de!!!

og husk bedre med en time formye enn en forlite!!!

Det er blankt rennende vann, ikke noe farge eller lukt :/ :/ det er stengt hos jordmora nå, og jeg har legeskrekk :( ååh

ORIGINAL: Hope88

Det er blankt rennende vann, ikke noe farge eller lukt :/ :/ det er stengt hos jordmora nå, og jeg har legeskrekk :( ååh

ta med deg en venninne/eller mor far en som du virkelig kan stole på...

det er BEDRE at du blir undersøkt enn at du går å bekymrer deg..
(hilsen en som har skikkelig legeskrekk)

jeg er av de som får mye utflod og tynn helt blank- hadde det forrigesvangerskap og nå også- så kan være det det er+?

ringte legevakta siden jeg ikke har noe fastlege. Hu skulle be legen ringe meg opp igjen, og nå gråter jeg selvfølgelig skikkelig...

jeg har å sånn tynn og vannete utflod, legen sa det var helt vanlig. er jo forskjellig fra person til person!
Helt sikkert ikke noe galt [:)]

ringte først legevakta, som ikke ringer meg opp igjen, så ringer jeg føden så ber de meg ringe gynekologisk. og nå vil jeg ikke mer :(:( bare gråter. ringer heller til jordmoren min i morgen tidlig.

Vettuka, det fekk eg de to siste dagene av en canesten-kur eg gikk på for litt siden! Var SIKKER på det var fostervann eg og, gikk helt i kjelleren... Men det var det ikkje.. Kan hende det har noe med at den naturlige floraen i skjeden blir helt forstyrra av tablettene, sånn at utfloden endrer seg... Fostervann skal lukte søtt og vere gulaktig har eg lest.. Men ta kontakt med legevakta du, er ikkje noe morsomt å ha det sånn som du har det nå!! Masse lykke til [:)] ønsker deg alt det beste!!

Jeg fikk også vannaktig utflod av soppbehandling. Det du bør gjøre er å gjøre som jentene sier over her, ta på deg et bind så du får litt oversikt over hvor mye det er. Og som superlol sier, fostervann lukter helt distinktiv SØTT. Nesten emment. 

Kom inn på gynekologisk i buskerud øyeblikkelig, der fikk jeg tatt prøve, som ikke viste fostervann, og babyen lå der å sprella med både armer og bein i mye vann[:)] Ååh, enda godt! hadde puls på 110 når jeg kom da de målte meg. Godt å vite at de tar sånne ting seriøst og at det skjer så fort!

så bra [:)][:)]

ORIGINAL: *Emma08*

så bra [:)][:)]

Det var godt å høre at du fikk det undersøkt så fort, og at alt var i orden!

Tenker du er lettet nå [:D]
(Både over at alt var i orden, og at du fikk god hjelp til tross for legeskrekken!)

Back
Topp