lekker dere?

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
her pipler det ut av brystene hele tiden....  selv om jeg akkurat har ammet. ammeinnlegg holder ikke på alt så jeg bruker skjellene, da samles melka inni der så må jeg bare tømme dem... 

Om jeg lekker?! [:D] JAAAA!!! Er skikkelig irriterende.. Ikke hatt en tørr natt søvn siden melka kom på den besømte 3.dagen.. Tårene å melka rant! hele dagen.. bruker innlegg men de er gjennomvåte på et blunk.. å skjellene, vel de blir jo fulle, å hva skjer da med melka? je den renner ut over hele meg.. !!

ORIGINAL: Trine82

her pipler det ut av brystene hele tiden....  selv om jeg akkurat har ammet. ammeinnlegg holder ikke på alt så jeg bruker skjellene, da samles melka inni der så må jeg bare tømme dem... 

Hvordan er skjellene, og hvor kjøpes de?

Lekker ikke i det hele tatt............. Men lille gutt vokser som han skal, var opp 1/5kg 12 dager etter fødsel, så det kan ikke være mengden det mangler på....

Jeg lekker så bare det[&:]
Har nå vært på sykehuset å tatt blodprøve, for å se om jeg kan bli melkegiver.
Har allerede fryseren full av melk.
Gulle klarer ikke å tømme ,stakkar...drukner jo nesten[:D]

Jeg bruker ullinlegg+vanlig ammeinnlegg utpå[8D] det pleier å holde en stund

Jeg lekker om kvelden og natten! Plutselig et t-skjorten kliss klass!

hele tiden.
fosser ut av ammeinnleggene og...
bare tyter ut med melk selv om go'jenta spiser godt...

ORIGINAL: elkva

ORIGINAL: Trine82

Hvordan er skjellene, og hvor kjøpes de?

på apotek 1, hjelper vedig godt mot såre brystvorter og som oppsamler av melka hehe

Back
Topp