Lekke råmelk

Zera

Forumet er livet
Er det flere her som lekker råmelk??
Jeg har aldri gjort det med mine to andre, bare vanlige lekking av melk etter jeg begynte å amme, men nå har jeg jammen begynte å lekke råmelk alerede..
Stod opp idag tidlig, stod å snakket med typen så sier han: "Sjekk puppen din da!!" Og da var jammen det komt råmelk igjen[8|]
Fatter ikke hva som skjer..

Har ikke hatt nok melk til mine 2 andre, skal jeg liksom bli den ammekua denne gangen da eller??? [8|] hehe

ja, jeg har merket at det har stukket og klødd veldig i brystene for tiden, og i forgårs på jobb begynte det å renne fra høyre bryst, pinlig, hehe. 

hellt merkelig det her...
Typen bare ler av meg han.. veldig morsomt liksom[8D]

skjedd med meg også, heldigvis er det ikke hele tiden, men jeg har hatt det fra begge to samtidig :P mannen synes også det var litt festlig ja :P

Jepp her også[;)] Synes egentli det er litt greit for da vet jeg at jeg ikke kommer til å slite med å amme med det første[:)]

He he spørs nok om du får nok melk til denne her ja[:D] Har ikke fått noe sjøl men blir så vanvittig fort veeeeldig kald på brystvortene at det gjør vondt (hmmm kanskje noe som lagrer seg der??)..Da blir de faktisk nesten hvite også?? rare saker som skjer med kroppen vår her altså!!!!

Mange tråder om det her inne, så ja er mange som lekker melk...
Men for all del ikke klip ut mer melk...for da kan du få et kjempe lekke-problem[8D]

har lekket to ganger. da var d kjæresten som oppdaga d. hva er de der greiene der sa han og peka: kikket ned og der kom d litt. og her en kveld så hadde jeg bare på en kose t-skjorte om kvelden uten no bh under. så plutselig sa kjæresten: har du lekket igjen nå da kjære. og jammen der var d en flekk.. hehe.

ORIGINAL: Taranitas øyenstener

ja, jeg har merket at det har stukket og klødd veldig i brystene for tiden, og i forgårs på jobb begynte det å renne fra høyre bryst, pinlig, hehe. 

samme her..! var på hyttetur sist helg og da kikket jeg tilfeldigvis ned å der var det en stooor bløt ring rundt høyre bryst hehe..

ORIGINAL: Diddij

Mange tråder om det her inne, så ja er mange som lekker melk...
Men for all del ikke klip ut mer melk...for da kan du få et kjempe lekke-problem[8D]

ehm.. nei! det har jeg ingen planer om du.... hehe..
lar det bli i puppen, så kansje det er håp om mer melk denne gangen.... hadde vert koselig å ivertfall delamme mer en 2 mnder denne gangen[:)]

Men jeg lurer faktisk på at jeg har sen utdrivning (eller hva det nå heter).. For når jeg la Tuva til puppen, så ville hu ikke ha noe etter 3-4 sug, men om jeg pumpet det litt igang før jeg la henne til, da hørte jeg at hu svelgte MYE og stod til, å trengte heller ikke så mye mme etterpå....[8|]

Med førstemann måtte jeg bruke ammeinnlegg fra ca uke 25, både dag og natt...
har enda ikke kommet noe denne gang, håper det lar vente på seg lenge enda!

Har ikke fått noe enda denne gangen, men husker at det plutselig kom noe når jeg gikk med første mann! så det kan fortsatt komme.

Back
Topp