Lekke fra underlivet?

Johanne95

Flørter med forumet
Heia:) er i uke 33, og har i det siste til tider opplevd å bli ekstremt våt nedentil! De siste gangan e og typen har hadd sex har det meir eller mindre bare rent ut av me! Tynt som urin,men har ingen følelse av atswt kjem fra urinrøret.. Har også våkna nånn netter av at e e blaut mellom beinan og rumpeballan om e ligg på ryggen. Kan det rett og slett vær at urinrøret mitt e blitt så slapt at e ikke kjenn at e tisse me ut? I natt va det en våt flekk i senga når e våkna, så blir litt redd for å lekk fostervann.. Har prøvd å lukta på det og lukte verken søtt eller urin..
Nånn som har opplevd lignanes?

Godt mulig!:) har hadd mye svie i underlivet i det siste så bruke akkurat no canesten i tilfelle sopp :) men har opplevd å våkna våt mellom beinan før det og:p ska e bare ta det med ro så lenge det ikke kommer ekstreme mengda? :) har ul neste fredag:)

Godt mulig!:) har hadd mye svie i underlivet i det siste så bruke akkurat no canesten i tilfelle sopp :) men har opplevd å våkna våt mellom beinan før det og:p ska e bare ta det med ro så lenge det ikke kommer ekstreme mengda? :) har ul neste fredag:)

Du kan nok bare ta det helt med ro :-) har hatt det selv og jeg kan å få en del stikking i underlivet men det er siden mageboeren presser en del på :-) jeg er i uke 32+5
Ved sopp vil det svi og klø masse :-)

Har svidd ekstremt spesielt ved samleie!! Så jm anbefalt me en kur:) så bra! Har også hatt stikking av og til!:) veldig ekkelt/vondt, men går fort over :) 32+1

Har svidd ekstremt spesielt ved samleie!! Så jm anbefalt me en kur:) så bra! Har også hatt stikking av og til!:) veldig ekkelt/vondt, men går fort over :) 32+1
Jeg har vondt i underlivet ganske lenge etter samleie, men der er sånn verkende følelse(vanskelig å forklare) men fikk sopp i det første svangerskapet mitt å dette er ikke det samme for det får over etter kanskje 1 - 2 timer etter samleie, så er nok ikke sopp jeg har :-)
Men merker ting er blitt veldig forandret nedentil etter jeg kom inn i tredje trimester :-/ føler meg også veldig hoven nedentil :-/

E har egentlig slitt med smerta under og etter samleie egentlig sia e vart gravid:( kommer og går i bølga kor vondt det e! Slimhinnan blir jo generelt meir sårbar når.man er gravid! føles ut som e har sex med sandpapir av og til uansett om e e våt eller vi bruke glidemiddel:( eller som.om e ska sprekk opp! Også brenn det etterpå her;s e hae heller ikle nå utflod som tilsir sopp, men skade ikke med å prøv en kur :) den brennende føleselsen e visst symptom på sopp:)

Ja heldigvis så er svangerskapet snart ferdig så får håpe alt kommer til normalen fort igjen etter fødsel :-) der gjorde det med han første :-)
Så snart har vi en liten baby i armene våres ❤

Back
Topp