Lekke fostervann

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Noen som har erfaring med å lekke fostervann?
Er i uke 29 nå med mitt 3.barn. Var på kontroll forrige uke (onsdag) grunnet risikosvangerskap (tidligere preeklamsi med prematurt barn og har antifosfolipidsyndrom) og jeg har for mye fostervann slik jeg forsto det. Tok en blodprøve for å undersøke ytterligere om det er en infeksjon hos mor. I tillegg ligger barnet 22 % over vekst og det er indikasjon på diabetes hos mor. Tok glukosebelasningstest i går. Har de siste dagene følt det har rent nedentil og er usikker om det er flytende utflod eller fostervann. Er ikke store mengder det er snakk om. Har 2 keisersnitt bak meg og har aldri født vaginalt så alt dette med fostervann og lignende er jeg helt grønn på. Skal ringe føden og forhøre meg men vil gjerne høre erfaringene deres.
 
Har aldri lekket fostervann. Og man kan vel egl ikke kjenner forskjellen på om det er fostervann eller vannete utflod!?. Ta kontakt med føden:Heartred
 
Hei. Jeg lakk fostervann i mitt første svangerskap. Jeg lakk mest sannsynlig litt og litt i 5 dager før jeg tok kontakt med sykehuset. Jeg trodde det var en del av graviditeten og dro inn kun for sikkerhetsskyld. Testen viste fostervann og jeg fikk beskjed om at jeg ikke kom ut fra sykehuset før baby var født. Jeg var i uke 36+5.

Sjekk heller en gang for mye enn en gang for lite:happy:
 
Back
Topp