Lekke fostervann?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Noen som har gjort det? Hvordan oppleves det? Ble tøyet tidligere idag og fikk modningsaiunpunktur. Slimproppen har gått og jeg har 2 - 3 cm åpning. I stad når jeg nøs ble det vått, er det fostervann eller veldig tynn utflod ?

Fostervann lukter litt søtlig. Du kan jo ta en sniff? Eventuelt ta på bind og ringer føden?

Jeg følte det som at jeg tisset litt på meg litt ukontrollert om du skjønner. Hadde heldigvis et lite bind på der jeg stod på Rema med eldstemann. Skjønte fort at det var fostervann så varslet mannen når jeg kom hjem. Han forsto ikke alvoret og klaget på vondt i ryggen der han lå og sov i senga og jeg stod der med 6 Rema handleposer! Kan si det slik at han ganske raskt forsto alvoret :D

Det "skvisjer" når du beveger deg, du kjenner at det renner, men du vet du ikke tisser på deg :-)

Hos meg var det akkurat som jeg tisset litt på meg med jevne mellomrom. Var helt blankt med litt slim i. To ganger kom det så mye at et vanlig bind ikke klarte å absorberer alle vesken. Er du i tvil så kontakt fødeavdelingen. Jeg fikk kontrolltime dagen etter jeg begynte å lekke, og riene startet mens jeg var der oppe. Om du lekker og fødselen ikke starter av seg selv blir du satt i gang pga infeksjonsfare

Back
Topp