Lekke fostervann..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Akk. Er det mulig. Enten det eller mye utflod. Noen andre som har det samme? Har legetime på tirsdag. Får evt ringe føden om det ikke roer seg før den tid.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Få det sjekka! Om det er fostervann blir det fort skummelt for barnet, så ring føden og spør om de kan se på deg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hadde ringt føden jeg,ikke bra å lekke fostervann viss det er det...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Eg ville skjekka det:)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

åssen vet man hva som er hva da?
Noen stillinger kan jeg bare absolutt ikke sitte i, for da føler jeg at det "renner" ut og jeg må gå på do å tørke...EKKELT!

Føles kanskje ut som om det er mer enn det er. Spesielt når jeg er oppe og går. Har egentlig hatt en del heile veien, så et vel mest sannsynlig ikke forstervann. Kommer og går litt liksom. Ingenting nå, og om det skulle vært lekkasje så hadde det vel vært hele tiden?

Føles kanskje ut som om det er mer enn det er. Spesielt når jeg er oppe og går. Har egentlig hatt en del heile veien, så et vel mest sannsynlig ikke forstervann. Kommer og går litt liksom. Ingenting nå, og om det skulle vært lekkasje så hadde det vel vært hele tiden?

Jeg aner ikke, men en kjapp telefon til føden så finner du det ut og så føler du deg sikrere på svaret :)

Trenger ikkje være så mykje.. spørs kor stor åpning det er.. eg hadde ikkje så mykje då eg fødde gutten min..

synst også du skal kontakte føden.. skummelt om det blir for lite fostervann inni der.. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Hvordan gikk dette?
Jeg ville også ringt føden... Har hatt en del utflod i dag selv, og også en del ubehagelige kynnere, men tenkte at jeg ser det an til i morgen før jeg evt. ringer føden.

Hvordan gikk dette?
Jeg ville også ringt føden... Har hatt en del utflod i dag selv, og også en del ubehagelige kynnere, men tenkte at jeg ser det an til i morgen før jeg evt. ringer føden.

Jeg har ikke gjort noe med det enda. Buksene blir ikke våte eller noe, men er ganske fuktig innimellom :p Bånngass i magen, så lillemann har det ok. Vurderer å ringe i morgen om det ikke stopper.

Fant dette på en nettside: (jordmor siri)
Noen tror at vannet har gått fordi det nærmest renner utflod. Testen her er å legge seg ned på gulvet, da vil babyen "flyte opp" litt slik at trykket mot skjeden avtar, hvis det er vannet som har gått renner det mer da.

Hadde jeg vært i tvil hadde jeg ringt føden og forhørt meg, men sansynligvis er det bare mye utflod. Likevel ; bedre å snakke med føden enn å bekymre seg! :)

Ville og ringt.. Ei på juni lekker fostervann, og misstanken der var utflod bare..

Lykke til.

ja, får vel ta en telefon. Var ingenting i natt da, men er liksom fuktig hele tiden på dagen :S

Gjør det;) og hold oss opdatert:) har tenkt på deg:)

Ja, jeg ringte da vakthavende på KK i Bergen. Hun mente det ikke var vannavgang. Var det vann i uke 24, så ville det renne en god del, og truseinnlegg ville ikke vært nok. Fosteret ligger jo ikke nede i bekkenet, så om det skulle komt vann ville det vært mer. Det er jo ikke så gæli her, men vet nå ikke jeg. Heldigvis så skal jeg til legen på tirsdag da, og lillemann er veldig aktiv. Får ta det opp med han da :)

Må spørre om noe litt ekkelt ;) Hvordan ser det ut det du lekker, har det no farge og er det vannaktig el.tykkere?

Back
Topp