Lekke fostervann?

*mine-gull*

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hvordan vet man om det er fostervann eller bare tynn utflod? Er vel kanskje ikke så lett å vite, men om man har begynt å lekke, så stopper det vel ikke opp?

Eneste måten å finne ut helt sikkert er å dra på sykehuset og få de til å sjekke. 
Det kan stoppe opp litt og så lekke litt igjen senere. Det kommer an på hvor på fosterhinna det er gått hull. Er det langt nok oppe så kan det holdes igjen såpass at det bare pipler ut litt innimellom. Det produseres jo heletiden nytt fostervann så man behøver ikke merke så mye til det. 

Jeg lakk fostervann to uker før fødsel. Jordmor trodde ikke på meg. Når jeg ble satt igang to uker etterpå hadde babyen nesten ikke fostervann igjen, det var grønt og babyen var uggen og kvalm når hun ble tatt med hastesnitt.

Så jeg ville krevd å få det sjekket! Ikke bare hørt på at "nei, tror nok ikke du lekker" :-S

eg begynte å lekke da eg var gravid. var litt usikker for det følte egentlig ut som eg bare tissa på meg, første gangen. men når det lakk sånn at binnet eg tok på meg var vått kvar gang, ringte eg føden og fekk komme inn dagen etter å bli satt i gang :)

Back
Topp