Lekkasje

Nov08juni10nov17?

Flørter med forumet
39+0 i dag og føler jeg går å lekker... ikke blodig og ikke så mye at jeg må bytte truseinnlegg hver gang jeg er på do, men føler likevel at det kommer en dråpe her og en dråpe der hele dagen... kan det være fostervann? Noen med lignende erfaringer?

Vis du tror det skal man alltid ringe føden , har jeg fått beskjed om :) da sjekker de det ;)

39+0 i dag og føler jeg går å lekker... ikke blodig og ikke så mye at jeg må bytte truseinnlegg hver gang jeg er på do, men føler likevel at det kommer en dråpe her og en dråpe der hele dagen... kan det være fostervann? Noen med lignende erfaringer?
Hvordan gikk det :) ??

Jeg lakk fostervann sist.. var ikke mye, men nok til at de satt meg i gang dagen etter termindato..

Ring føden og forklar. Men er det heeeeelt tyntflytende? Som vann? Visst ikke så er det nok ikke fostervann..

litt lekkasje er som regel ikke noe problem, er kanskje en rift/hull i den ytre hinna. Men hvis du er bekymret så sjekker de det på føda :-) Ellers kan jeg nevne at fostervann har en ganske spesiell lukt, litt sånn kvalm/emmen søtlig lukt på en måte.

Back
Topp