Lekkasje?

Linnsi86

Glad i forumet
Hei jenter. Jeg har den siste uke lurt på om jeg lekker urin? Syntes av og til det lukter litt stram urin lukt av meg. Jeg er ellers en svært så renslig jente. Kan man ha urinlekkasje uten å merke det? (Annet enn lukt)

Jeg mener man kan det. Inkontinens i mindre eller større grad er vanlig i starten etter fødsel. Derfor viktig med knipeøvelser. Har du gjort de?
Evt kanskje sjekke ut om de er gjort rett?

Ja, gjør dem morgen og kveld. Få legge inn en på dagen. Vil ha vekk dette, ikke noe kjekt. Føler meg veldig asosial for tiden på grunn av dette. Veldig flaut.

Da jeg fikk satt inn spiral så sjekket hun gyn jeg var hos om jeg gjorde det rett, og om jeg hadde "treng meg opp" godt nok. Glad hun gjorde det for hun korrigerte meg. Jeg tok i for mye med "magen" og fikk høre at jeg burde gjøre det mer for sikkerhetsskyld. Hadde til da bare gjort det noen ganger i uka.

Vet flere også ikke helt får kontroll tilbake så om det ikke gir seg så ta det opp med legen din slik at du får det sjekket ut

Hei jenter. Jeg har den siste uke lurt på om jeg lekker urin? Syntes av og til det lukter litt stram urin lukt av meg. Jeg er ellers en svært så renslig jente. Kan man ha urinlekkasje uten å merke det? (Annet enn lukt)

Skjønner godt det ikke er kjekt for deg. Bestill deg en time til gyn, så får du fort avkreftet eller bekreftet om du lekker litt. Jeg slet litt etter første fødsel, det som hjalp i tillegg til kniping var styrketrening av hele kroppen. Alt strammet seg opp på en annen måte da. masse lykke til!

Back
Topp