Juni16+desember18<3
Glad i forumet
Lekker kun når de selv vil
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker fra sist at det var stor forskjell i pris på innleggene, så du kan jo sjekke om noen av dagligvarebutikkene har billige. Evt bruke tøy-innlegg.jeg skal kjøpe meg noen av de.
Sånn har det vært hos meg siden uke 20, men tatt av etter uke 30. Er 33+6 idag og må bytte pysj hver dagjeg bytter på tøyinnlegg og engangs! kjøpte avent engangs på boots apotek igår, 30%
men ja, det virker som kroppen gjør det på pur f, for igår gadd jeg ikke ta på innlegg da jeg ikke hadde hatt noe lekkasje på dagen på lenge, selvfølgelig fikk jeg en real lekkasje akkurat igår!!! Hadde heldigvis akkurat kommet hjem da
![]()
Det gjør egentlig ikke de andre heller. Elle de sitter nok bedre enn en pad, for de har sånn klister, men hvis du er som meg som ikke alltid lekker på dagen så kan man jo bruke innlegget flere dager og da blir det klisteret dårlig! Blitt en vane å sjekke at de ligger riktig når jeg sitter på doHaha, det er så typisk! Jeg lekker så og si aldri om natta å sånn. Bare når jeg ligger å slapper av eller om natta hvis jeg står opp.. rare greier. Men da får jeg ta en tur på butikken. De små bomull padene funker jo, men de holder seg ikke på plass
Kan det ha noe med at når du bruker et innlegg så blir det bittelitt trangere i bhen og dermed nok press til at det stoppes? Evt kan det jo være det kommer bittelitt i innlegget, ilke alltid lett å merkeSmart! Sikker på at kroppen gjør det på bøll.. med en gang jeg ikke har noe der er bh'n eller toppen våt. Men så lenge jeg har et innlegg på så er det knust tørt![]()
Kan det ha noe med at når du bruker et innlegg så blir det bittelitt trangere i bhen og dermed nok press til at det stoppes? Evt kan det jo være det kommer bittelitt i innlegget, ilke alltid lett å merke
Også begynt så smått å lekke... Men ikke mye, aldri når jeg har bh på, som regel kun på kvelden når jeg ikke har bh på, men ikke om natta :/ rare greier dette xD
Er som jeg sier. Tror kroppen nå bare plager oss så vi skal bli ekstra lei innen termin![]()