Lekkasje, spreng osv

Lykke i September

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg har hatt små lekkasjer fra brystene en stund nå.. Bare bitte litt, men nok til at jeg merker det når jeg går med samboerens store t-skjorter når jeg er hjemme. Og har mye kløe på brystknoppene. Samt at noe melk stivner i åpningen. Noen som har det slik? Hva gjør dere til tips? Eller bruker dere bare innlegg? Det er ikke så mye at jeg føler jeg må bruke innlegg. Et par dråper eller så.. Hadde veldig ømme bryster lenge, type 3 mnd før det roet seg ned..

Jeg har ikke fått noe enda, regner med det kommer snart siden jeg er skikkelig øm, og brystvortene er blitt større og mørkere nå siste uken.

Ok. Jeg avventer innlegg litt til jeg også, men har 2 sett klare. Min mamma sa at det ligger i slekta å ha mye melk, så mye at brystene ikke blir tomme av amming. Så jeg er klar med både innlegg og pumpe.

Med første mann så hadde jeg sykt mye melk, måtte pumpe meg masse ved siden av å fullamme. Slet med spreng hele tiden:( siden det allerede er kommet melk, så tror jeg nok det blir mye melk denne gangen også. Vurderer å gi melk til sykehuset da egentlig. :)

Det hørtes ut som en snill gjerning. Trodde det var slutt på at sykehuset tok i mot, men da gjelder det nok ikke alle sykehus.

Jeg tror de tar imot på sykehuset ved meg se. Husker det var flere som sa til meg sist at jeg burde gitt melk dit. Så hvis jeg får mye melk nå også, kan jeg jo det.

Back
Topp