Lekkasje....fostervann?

Liaff

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Hei! Sitte no og er bekymra for om eg har begynt å lekke fostervann eller om det berre er sykt tynn utflod eller urin...mannen reiste nett på jobb og eg vil ikkje gjer han meir bekymra enn han allerede er. Nokon andre som har opplevd dette eller som har gode råd?

Det er eit stykke unna, og eg har ikkje bil nett no...
Hvilken uke er du i? Jeg har hørt at hvis man mistenker det så bør man ta på seg et truseinnlegg rett og slett for å se hvor mye som faktisk kommer... Hvordan lukter det? Fostervannet har også en spesiell lukt...

Det skal også sies at mange vil oppleve veldig mye og tyntflytende utflod! Så det kan jo også være det :) tenker også at det skal ganske mye til for at man begynner å lekke fostervann!!

Hvilken uke er du i? Jeg har hørt at hvis man mistenker det så bør man ta på seg et truseinnlegg rett og slett for å se hvor mye som faktisk kommer... Hvordan lukter det? Fostervannet har også en spesiell lukt...

Det skal også sies at mange vil oppleve veldig mye og tyntflytende utflod! Så det kan jo også være det :) tenker også at det skal ganske mye til for at man begynner å lekke fostervann!!
Eg har brukt innlegg pga utflod den siste uka, men no renner det "vann" utforbi innlegget igjen:( Ringte føden no for å høre, dei vil eg skal komme inn for ein sjekk med ein gang. Så håpe mannen min får gå i fra jobb no.. Eg er 23+5

Er nok lurt å få det sjekka hvis du er bekymra. Lykke til, håper det ikke er er noe alvorlig :)

Tusen takk. Mannen fikk gå fra jobb så han kan kjøre meg, så då er eg på sjukhuset innen ein time. Skal gi ein oppdatering når eg veit meir.

Klart mannen din må gå fra jobb! Bra du får sjekket! Krysser fingrene for at det er uskuldige greier og alt alt går bra!

Lykke til. Krysser fingrene for deg.

Lykke til :)

Eg har brukt innlegg pga utflod den siste uka, men no renner det "vann" utforbi innlegget igjen:( Ringte føden no for å høre, dei vil eg skal komme inn for ein sjekk med ein gang. Så håpe mannen min får gå i fra jobb no.. Eg er 23+5
Lykke til, det går nok bra skal du se!!

Masse lykke til :)

Håper d ikke var fostervann!!!

Back
Topp