Lekkasje av fostervann?

Fødte for 2 uker siden, og vannet mitt gikk med et plask (kom veeeldig mye) men riene ville ikke komme så ble "satt igang" med piller. 3 dager etterpå kom gutten vår. Jeg lakk fostervann alle disse dagene etter vannet gikk første gangen, var utrolig slitsomt å ikke kunne reise seg uten at det rant som en foss..
Men viktig å ikke gå lenge før du tar kontakt med føden mtp infeksjonsfare :)

Hvordan opplevde du lekkasjen da?
At det rant litt da jeg stod opp om morgenen, men det var så lite at det kunne være andre ting. Var lyserosa det som kom ut. Samme skjedde dagen etter og da bestemte jeg meg for å ringe føden og spørre om jeg kunne komme inn til kontroll. Hadde også termin den dagen:)

Da skal jeg se an imorgen, for det som kom idag var uten farge. Så da kan det jo bare være utflod, er jo så mye rart med denne kroppen nå ;-) Sist tok de vannet et stykke inn i fødselen og da kjente jeg ikke noe som kom, så jeg vet ikke helt hvordan det føles.

Haha ja nå er vi på vei til kamp, er vel ca 10 min mellom riene nå så håpe det holder seg sånn til kl 20! :P

Så får vi evt bare sende jentungen med noen andre hjemover for sykehuset ligger på veien hjem igjen ☺ haha komisk hele greiene. Men håper for guds skyld ikke det dabber av som det alltid har gjort :p De er rimelig vonde iallfall :p
Hvordan gikk/ går det? :)

Da skal jeg se an imorgen, for det som kom idag var uten farge. Så da kan det jo bare være utflod, er jo så mye rart med denne kroppen nå ;-) Sist tok de vannet et stykke inn i fødselen og da kjente jeg ikke noe som kom, så jeg vet ikke helt hvordan det føles.
Eg kunne ikkje se farge på fostervannet. Men jm sa på sykhuset at det var lyserosa. Var blankt i mine øyner :p men sysnt magen endra seg etterpå. Kjente bevegelsene mindre og magen var ikkje så "sprengt". Lakk når eg bevega meg. Kom aldri noe plask :p

Back
Topp