Lekkasje av fostervann?

Gullbolla

Betatt av forumet
Noen som har opplevd lekkasje av fostervann?
Har lest at alt vannet ikke alltid går på en gang, men at man kan få små lekkasjer.
Jeg har hatt en følelse av litt lekkasje idag, har 17 dager igjen til termin.
Vesla ligger veldig langt ned og hodet har vært festet lenge.

Jeg lekker selv tror jeg! Det er rosa.. men kan ikke si at jeg syns det lukter spesielt i grunn. Hodet er godt festa.. er 40+4...

Haha, er det ikke typisk! Først fotballkamp så videre til føden etterpå da ;)

Du får prøva knipa tills matchen e øver så får du køra på føden efterpå :p

Haha ja nå er vi på vei til kamp, er vel ca 10 min mellom riene nå så håpe det holder seg sånn til kl 20! :P

Så får vi evt bare sende jentungen med noen andre hjemover for sykehuset ligger på veien hjem igjen ☺ haha komisk hele greiene. Men håper for guds skyld ikke det dabber av som det alltid har gjort :p De er rimelig vonde iallfall :p

Haha ja nå er vi på vei til kamp, er vel ca 10 min mellom riene nå så håpe det holder seg sånn til kl 20! :p

Så får vi evt bare sende jentungen med noen andre hjemover for sykehuset ligger på veien hjem igjen ☺ haha komisk hele greiene. Men håper for guds skyld ikke det dabber av som det alltid har gjort :p De er rimelig vonde iallfall :p
Kryssar fingararna før deg efter kl 20 :-)

Haha ja nå er vi på vei til kamp, er vel ca 10 min mellom riene nå så håpe det holder seg sånn til kl 20! :P

Haha, sporty mamma! :P lykke til på kamp!!

Synes det er tøft av deg å dra på en fotballkamp i en sånn setning, kniiiip nå da og lykke til :)

Haha, de sier jo bevegelse er bra for fødselsforløpet. :p

Knip igjen og lykke til! Tok dere fødebagen med i bilen eller? :p

Lykke til!! Krysser fingrene for at det klaffer perfekt ;)

Mitt vann gjekk litt og litt. Var høy vannavgang sa dei på sykhuset. Men det kom så mye at det var ingen tvil, måtte bytte bind hele tiden. Kom heilt til gutten var født 36 timer etterpå.

Ring føden og få en sjekk! Jeg hadde samme følelsen sist, i ett par uker faktisk..Men hadde fått beskjed om at vannet ikke kan gå litt og litt når hodet ikke er festet. Tull og tøys! det kan gå hull på den ytre fosterhinnen?
Uansett så møtte eg på overtidskontroll uten fostervann i magen...

Ring føden og få en sjekk! Jeg hadde samme følelsen sist, i ett par uker faktisk..Men hadde fått beskjed om at vannet ikke kan gå litt og litt når hodet ikke er festet. Tull og tøys! det kan gå hull på den ytre fosterhinnen?
Uansett så møtte eg på overtidskontroll uten fostervann i magen...
Ja, er det jeg er litt bekymret for.. For nå den siste tiden er det jo ikke så mye vann igjen i utgangspunktet, så hvis det lekker litt og litt vil det jo gå tomt.
Har allerede vært på to sjekker på føden, først pga avflatende sf-mål så jm ble bekymret for størrelsen på mage/foster og forrige uke dro jeg inn pga lite bevegelse - noe som viste seg å være helt unødvendig for hun tok jo helt av da jeg satt der ;-)

Får følge med imorgen og se om det kommer noe mer. Skal til jm på mandag, så jeg kan jo vente til da.

Jeg lakk litt fostervann, men valgte å se det an til dagen etter, siden jeg var litt usikker på om det var det eller noe annet. Viste seg å være fostervann, så da tok de vannet siden det hadde gått over et døgn. Hadde noe med infeksjonsfare å gjøre. Den infeksjonen fikk jeg og ble satt på antibiotika intravenøst mens jeg fødte.

Jeg lakk litt fostervann, men valgte å se det an til dagen etter, siden jeg var litt usikker på om det var det eller noe annet. Viste seg å være fostervann, så da tok de vannet siden det hadde gått over et døgn. Hadde noe med infeksjonsfare å gjøre. Den infeksjonen fikk jeg og ble satt på antibiotika intravenøst mens jeg fødte.
Hvordan opplevde du lekkasjen da?

Back
Topp