Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var fostervannet rosa sist!Jeg lekker selv tror jeg! Det er rosa.. men kan ikke si at jeg syns det lukter spesielt i grunn. Hodet er godt festa.. er 40+4...
Har hatt rier noen timer nå og, men de er ikke regelmessige. Argh. Datteren min skal spille sin aller første fotballkamp i kveld så jeg prøver å knipe igjen hvis Det er fødsel på gang!Her var fostervannet rosa sist!
Haha, er det ikke typisk! Først fotballkamp så videre til føden etterpå daHar hatt rier noen timer nå og, men de er ikke regelmessige. Argh. Datteren min skal spille sin aller første fotballkamp i kveld så jeg prøver å knipe igjen hvis Det er fødsel på gang!
Du får prøva knipa tills matchen e øver så får du køra på føden efterpåHar hatt rier noen timer nå og, men de er ikke regelmessige. Argh. Datteren min skal spille sin aller første fotballkamp i kveld så jeg prøver å knipe igjen hvis Det er fødsel på gang!
Haha, er det ikke typisk! Først fotballkamp så videre til føden etterpå da
Du får prøva knipa tills matchen e øver så får du køra på føden efterpå
Kryssar fingararna før deg efter kl 20Haha ja nå er vi på vei til kamp, er vel ca 10 min mellom riene nå så håpe det holder seg sånn til kl 20!
Så får vi evt bare sende jentungen med noen andre hjemover for sykehuset ligger på veien hjem igjen ☺ haha komisk hele greiene. Men håper for guds skyld ikke det dabber av som det alltid har gjort De er rimelig vonde iallfall
Haha, sporty mamma! lykke til på kamp!!Haha ja nå er vi på vei til kamp, er vel ca 10 min mellom riene nå så håpe det holder seg sånn til kl 20!
Så får vi evt bare sende jentungen med noen andre hjemover for sykehuset ligger på veien hjem igjen ☺ haha komisk hele greiene. Men håper for guds skyld ikke det dabber av som det alltid har gjort De er rimelig vonde iallfall
Synes det er tøft av deg å dra på en fotballkamp i en sånn setning, kniiiip nå da og lykke tilHaha ja nå er vi på vei til kamp, er vel ca 10 min mellom riene nå så håpe det holder seg sånn til kl 20!
Thanks ☺Ellie, you crazy mama
Lykke til
Haha, de sier jo bevegelse er bra for fødselsforløpet.Haha ja nå er vi på vei til kamp, er vel ca 10 min mellom riene nå så håpe det holder seg sånn til kl 20!
Ja den ligger klar i bilenHaha, de sier jo bevegelse er bra for fødselsforløpet.
Knip igjen og lykke til! Tok dere fødebagen med i bilen eller?
Lykke til!! Krysser fingrene for at det klaffer perfektHaha ja nå er vi på vei til kamp, er vel ca 10 min mellom riene nå så håpe det holder seg sånn til kl 20!
Ja, er det jeg er litt bekymret for.. For nå den siste tiden er det jo ikke så mye vann igjen i utgangspunktet, så hvis det lekker litt og litt vil det jo gå tomt.Ring føden og få en sjekk! Jeg hadde samme følelsen sist, i ett par uker faktisk..Men hadde fått beskjed om at vannet ikke kan gå litt og litt når hodet ikke er festet. Tull og tøys! det kan gå hull på den ytre fosterhinnen?
Uansett så møtte eg på overtidskontroll uten fostervann i magen...
Hvordan opplevde du lekkasjen da?Jeg lakk litt fostervann, men valgte å se det an til dagen etter, siden jeg var litt usikker på om det var det eller noe annet. Viste seg å være fostervann, så da tok de vannet siden det hadde gått over et døgn. Hadde noe med infeksjonsfare å gjøre. Den infeksjonen fikk jeg og ble satt på antibiotika intravenøst mens jeg fødte.