Leking

Kværuline

Forelsket i forumet
Hva pleier dere å gjøre med babyene når dere er hjemme? Her går det mye i det samme, så trenger litt nye innskudd ;) Og er dere flinke til å ligge på gulvet med de små?

Vi kan absolutt bli flinkere til å ligge på gulvet sammen med snuppa! Gjør det, men kanskje ikke nok..

Ellers pleier vi å synge regler og gjøre "øvelser" til, danse, hærje, bade, kose.. Heh! Det var det jeg kom på nå..


❤25/2-13❤
 
Her burde vi bli flinkere til å ligge på gulvet sammen og.. Hu elsker å ligge på gulvet og leke, og er så fornøyd med at hu klarer åbevege seg rundt selv. Ellers går vi tur og leker litt sammen på fanget mitt eller mens hu sitter i høystolen sin. Vi trenger også nye ting å finne på! :)

*Emma020213*
*på app'n*
 
Her har hun ikke ro i ræven til å sitte på fanget. Hun er en makk! Derfor vi er så mye på gulvet.
 
Leker somregel på gulvet! Bygger med klosser (hun river ned) triller ball, kravler rundt og så putter hun alt i munnen. Hun bruker meg som klatrestativ og drar seg opp i stående. Vi leser bok, spiller på instrument (alt som kan lage lyd!) kikker i speil ... Og om vi ikke er på gulvet henger hun på hofta og er med på å gjøre husarbeid. Eller trille tur!
 
Synger, ligger på gulvet, "flyr", rim og regler.. litt forskjellig, egentlig.

* taletuten *
 
Leker på gulvet , synger, elsker å leke med kjøkkenutstyr som øser, sleiver ol, sitter i lekegrinden og leker, det liker han veldig godt:)
 
Back
Topp