Leketeppe?

Sommerbarn88

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Har dere leketeppe/matte til babyen? I såkalt hvilket? Etter lille begynte å rulle begynner babygymmen å bli for liten, så må bytte den ut, men er jo så mye å velge i.
 
Sniker: Vi bruker sånn "puslematte" til lille, om du skjønner hva jeg mener? Har kjøpt på extra leker. Er en matte man pusler sammen av puslespillbiter. Har vært veldig fornøyd!
 
Vi har kjøpt abilica treningsmatte på Sport1! Kanskje ikke den mest dekorative, men litt tykkere enn lekemattene og kan brukes av de større barna når de vil turne. Snuppa elsker den!
 
Kjøpte nettopp en rund puslematte fra jollyroom. Veldig greit å ha en egen sone for babyen [emoji4]
 
Har dere leketeppe/matte til babyen? I såkalt hvilket? Etter lille begynte å rulle begynner babygymmen å bli for liten, så må bytte den ut, men er jo så mye å velge i.
Har ikke noe med saken men, Ruller babyen ? Min er 3mnd 20 dager men klarer ikke rulle enda? Hvor mange MNDR er lille?
 
Har ikke noe med saken men, Ruller babyen ? Min er 3mnd 20 dager men klarer ikke rulle enda? Hvor mange MNDR er lille?
Ruller og ruller :p Han ruller over på magen og tipper ganske ufrivillig tilbake på rygg, for den veien har han ingen kontroll. Han blir 4 mnd denne uken :)
 
Min har også begynt å snu seg til mage:) født 12/7. Har ikke orket å google når det er de fleste gjør det haha

Vi Bruker et rundt litt stort tykt teppe som er som tynn dyne med dongeri på undersiden. fantastisk hjemmelaget av min venninne<3

Har treningspuslematte som egentlig skal brukes men rydda de vekk før dåpen:p og fikk oss robotstøvsuger så nå har vi hatt strøkent gulv en stund:)
 
Min er født 19/7, blir fort sliten av å ligge på rygg og ser ingen rulling enda:/ kanskje det kommer etterhvert:) jeg bruker en stor pledd til henne, når hun skal ligge på magen og har masse leker på den pledden slik at det blir mer interessant
 
Min er født 19/7, blir fort sliten av å ligge på rygg og ser ingen rulling enda:/ kanskje det kommer etterhvert:) jeg bruker en stor pledd til henne, når hun skal ligge på magen og har masse leker på den pledden slik at det blir mer interessant
min rulla fra rygg til mage når han var 12 uker, født 30. Juli, men syns jeg leste en plass om at det var vanlig rundt 5 måneders alder :) stor og sterk gutt :p bruker og et stort ullteppe som han kan ligge på på gulvet
 
Her har lille rulla i noen uker, har en pusle treningsmatte fra biltema, med et leketeppe oppå. spenner mye med beina, så blir for tynt med bare leketeppe:)
 
Foreldrene mine har puslematte på hytten etter eldstemann og er genial, tenkte å investere i det selv også, evt ønske oss til jul. Foreløpig bruker vi baby gym og slik en tykk yogamatte om du skjønner:)
 
Foreldrene mine har puslematte på hytten etter eldstemann og er genial, tenkte å investere i det selv også, evt ønske oss til jul. Foreløpig bruker vi baby gym og slik en tykk yogamatte om du skjønner:)
Har sett litt på sånn puslematte, siden de fleste skriver de har sånne. Og de virker jo urolig grei. Kanskje jeg må ønske meg en sånn til jul, om jeg klarer og vente så lenge :p Eller så må jeg ta å bestille meg en :)
 
Bruker teppematten som fulgte med lekegrinden. Skal finne frem puslematte etterhvert :)
 
Back
Topp