Leketeppe

Pakket bort begge leketeppene.. Nå er hun jo overalt så leketeppene ble bare i veien.. Hadde en stor treningsmatte men den ble og pakket bort.

Vi bruker puslematte, kunne sikkert rydda den bort. Men jeg synes det er digg å ligge på den sammen med henne:)
Før hadde vi teppe, måtte rydde det bort da hun var rundt 5 måneder for hun bare spiste på det:)

Har nu leketeppe men ho bruker ikke det så mye :p

Har en sånn blå lekematte kjøpt på babycare. Har den liggende fremfor stuebordet der han er mest og går, mest for å dempe litt når han faller ;)

Vi har puslespillmatte liggende på gulvet. Hun er jo ikke så veldig mye i ro, men lekekorga hennes står oppå den og hun elsker å ta ting ut av den, så da er det greit at hun sitter på matta! Vi har et dårlig isolert hus, så det er gulvkaldt.

Har kun puslemayen men hun leker jo overalt siden hun krabber ;)

Har framme puslematta og han likar fortsatt begge babygymmane. Men det blir ofte til han sitter og leikar med dei, ein gong i blandt ligger han og leikar. Men det er så sjeldent at eg vurderar å fjerne litt. Han krabbar som regel rundt i stova/kjøkkenet og sitter/leikar/ligge sjeldent. Er meir stas å stå og gå att og fram ;)

Har framme puslematta og han likar fortsatt begge babygymmane. Men det blir ofte til han sitter og leikar med dei, ein gong i blandt ligger han og leikar. Men det er så sjeldent at eg vurderar å fjerne litt. Han krabbar som regel rundt i stova/kjøkkenet og sitter/leikar/ligge sjeldent. Er meir stas å stå og gå att og fram ;)
Her bruker hun også forsatt babygym, men hun bruker den til å stå med:)
Vi har sånn stativ i hard plast. Hun kan også sitte på matta si og leke med den.

Her har vi fjernet lekematten. Men har ei dyne som ligger på gulvet som de(og meg) kan kose seg oppå. Er ofte de ligger der å bare koser seg med en leke.

Har babygym som vi legger han ned på hver gang, masse underholdning i den enda selv om han sjeldent ligger i ro;) reiser seg og skyver den foran seg, leker med lekene av og til. Har ikke noe annet til han, ønsker å kjøpe puslematte etterhvert som han kan sitte og leke seg på.:)

Back
Topp