Leketeppe

SHS

Elsker forumet
Hvordan leketeppe har babyen nå? Ligger jo ikke akkurat så mye på teppe lenger, men føler det er greit å ha et teppe å legge han på når jeg legger han på gulvet.

Her har vi fortsatt den pusslematten:D har lekene oppå der så når hun leker så sitter hun mye der:)

Har ikke brukt hverken babygymmen eller gummimatten på evigheter. Men har tatt fram yogamatten min mtp at hun skal få et underlag som ikke er glatt så hun kanskje krabber. Men nå setter hun seg opp på kne og på rompa og Aker seg så... Blir mest å sette de store lekene på så de står fast når hun reiser seg etter de

Vi har ikke leketeppe/matte lenger. Hun har ikke så mye ro i rompa til å sitte for å leke. :-)

Vi har ikke leketeppe/matte lenger. Hun har ikke så mye ro i rompa til å sitte for å leke. :)

Hvor har du lekene da? Har ikke alt utover leketeppe, men har alltid noe på leketeppe og noe i lekekassen, slik at alltid noe er lett tilgjengelig.

Jeg tenker at det er bra at de har et sted som er "deres". Det anbefalte hs oss om å gjøre:)

Her har vi fortsatt den pusslematten:D har lekene oppå der så når hun leker så sitter hun mye der:)
Vi syns puslematten er for liten! Hun er jo over alt, så vi merker vi skulle hatt en mye større matte. Noen ganger dropper vi teppet og lar henne leke på gulvet. Litt med klump i halsen i tilfelle hun mister balansen, men hun krabber seg bort fra den matten uansett :p

Vi syns puslematten er for liten! Hun er jo over alt, så vi merker vi skulle hatt en mye større matte. Noen ganger dropper vi teppet og lar henne leke på gulvet. Litt med klump i halsen i tilfelle hun mister balansen, men hun krabber seg bort fra den matten uansett :p
Ja den er jo liten:p men synes det er greit å bruke den siden hun er vandt med at det er hennes sted. Så kan hun gå der hvis hun vil være "alene":)

Hvor har du lekene da? Har ikke alt utover leketeppe, men har alltid noe på leketeppe og noe i lekekassen, slik at alltid noe er lett tilgjengelig.
Her har vi alt i lekekasse og den er lav nok til at hun plukker ut ting selv :)

Jeg tenker at det er bra at de har et sted som er "deres". Det anbefalte hs oss om å gjøre:)
Her vil hun helst være alle nye steder selv om jeg som regel setter henne ned på samme plass i begge stuene. Det er jo like mye hennes "krok" selv om det ikke er et teppe på gulvet. Hun har lekene sine der.

Vi har en lekekasse og på slutten av dagen ligger innholdet til den utover hele stua ;-)

Vi hadde sånn pusslematte, men den ble bare dratt fra hverandre og brukt som tyggeleke :-)

Tok vekk puslespillmatte og yogamatte for en stund siden. Puslematta river hun fra hverandre og spiser på. Yogamatta ble bare skyvd rundt omkring :p lekene ligger i lekekasse :)

Har ingen behov for det lenger. Leker overalt på gulvet. Han har teppe i lekegrinda og leker der og i en lekekasse.

Jeg har tenk til å kjøpe et par sånne puslelekematter med tall.. Vi har en, men han er jo alle andre steder :p også er han så flink til å sitte ved siden av tepper og matter, helst ikke på dem .. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bruker puslematten et sted og en matte mamma har sydd i tillegg. Bor i gammelt hus som er gulvkaldt så det er godt å kunne starte dagen på et teppe (også er han overalt på fem minutter, men tanken var god ;p )

Vi har en stor matte på gulvet, setter henne alltid der, men er der aldri.

Her har vi slutta med puslespill matte.. Begynte å tygge på den, også syntes jeg det var vanskelig å holde den ren.
Her har han en lekegrind, også har vi kjøpt et stort fargerikt vanlig teppe fra IKEA som liksom er hans.. Lekene er i grinda og på teppet. Teppet er mer for å gjøre det lunt, slik at han har et sted å sitte som er litt varmere.
Ham krabber og utforsker både høyt og lavt så føler egentlig at teppe nesten er overflødig også..

Har tatt bort både leketeppe og babygym. Han åler seg bare av med engang :-) Alt annet enn leker er spennende!

Back
Topp