Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har vi fortsatt den pusslemattenhar lekene oppå der så når hun leker så sitter hun mye der
![]()
Vi har ikke leketeppe/matte lenger. Hun har ikke så mye ro i rompa til å sitte for å leke.![]()
Vi syns puslematten er for liten! Hun er jo over alt, så vi merker vi skulle hatt en mye større matte. Noen ganger dropper vi teppet og lar henne leke på gulvet. Litt med klump i halsen i tilfelle hun mister balansen, men hun krabber seg bort fra den matten uansettHer har vi fortsatt den pusslemattenhar lekene oppå der så når hun leker så sitter hun mye der
![]()
Ja den er jo litenVi syns puslematten er for liten! Hun er jo over alt, så vi merker vi skulle hatt en mye større matte. Noen ganger dropper vi teppet og lar henne leke på gulvet. Litt med klump i halsen i tilfelle hun mister balansen, men hun krabber seg bort fra den matten uansett![]()
Her har vi alt i lekekasse og den er lav nok til at hun plukker ut ting selvHvor har du lekene da? Har ikke alt utover leketeppe, men har alltid noe på leketeppe og noe i lekekassen, slik at alltid noe er lett tilgjengelig.
Her vil hun helst være alle nye steder selv om jeg som regel setter henne ned på samme plass i begge stuene. Det er jo like mye hennes "krok" selv om det ikke er et teppe på gulvet. Hun har lekene sine der.Jeg tenker at det er bra at de har et sted som er "deres". Det anbefalte hs oss om å gjøre![]()
Joda enig i detHer vil hun helst være alle nye steder selv om jeg som regel setter henne ned på samme plass i begge stuene. Det er jo like mye hennes "krok" selv om det ikke er et teppe på gulvet. Hun har lekene sine der.
Vi har en lekekasse og på slutten av dagen ligger innholdet til den utover hele stua ;-)Hvor har du lekene da? Har ikke alt utover leketeppe, men har alltid noe på leketeppe og noe i lekekassen, slik at alltid noe er lett tilgjengelig.
Vi syns puslematten er for liten! Hun er jo over alt, så vi merker vi skulle hatt en mye større matte. Noen ganger dropper vi teppet og lar henne leke på gulvet. Litt med klump i halsen i tilfelle hun mister balansen, men hun krabber seg bort fra den matten uansett![]()