Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har ikke egen hage, bare veranda. Men i det rekkehuset vi bor i så har vi en felleshage på den ene siden av bygningen. Der er det diverse lekeapparater som lillemor nok kommer til å få utnytte av når hun blir født og blir størreSkal nok ta et bilde for deg seinere
![]()
Oh elsker stor hage
Trampolinen
Vis vedlegget 131516
Hammocken i skyggen bak huset er pop
Vis vedlegget 131517
Her har det vært badebasseng i sommer som har ødelagt plenen
Vis vedlegget 131518
Huskestativ og STOR sandkasse
Vis vedlegget 131519
Og masse fri område å spille fotball og cricket og løpe og stupe kråke
Vis vedlegget 131520
Unga liker seg godt i frukthagen også, løpe rundt og rundt og spise![]()
Og vippehuskenVis vedlegget 131521
Ja hvis gutta her klager noen gang dævver jegGleder meg til å se!
Wow! Hagen deres (må vel si tomta for d var enormt) er jo fantastisk for barn!!![]()
Vi har ikke egen hage, bare veranda. Men i det rekkehuset vi bor i så har vi en felleshage på den ene siden av bygningen. Der er det diverse lekeapparater som lillemor nok kommer til å få utnytte av når hun blir født og blir størreSkal nok ta et bilde for deg seinere
![]()
Ja hvis gutta her klager noen gang dævver jeg![]()
Er ikke så fult her, men mulighet for å skaffe mer og for å bruke plassen til å spille fotball, kubb, badminton osv![]()
![]()
Får se om jeg får tatt noen bilder i morgen. Er litt mørkt ute her nå.
JaHahaha! Da får de se til å ordne selv ja!
Så supert med et sånt fellesområde! Og med gjerde også!
JaHer tror jeg vi vil trives
Vi flytta hit i juni
![]()
Ja, er detD tror jeg og! Masse for ungene der ute![]()
Ett lite spm. Hvordan får man lagt inn flere bilder på appen? Får bare til ett og ett. Synes det blir litt mange innlegg.
Sånn da ble alle med. Trampolina synes nesten ikke på bilde for da må jeg gå av terassen. Men har da trampoline, sandkasse, dukkestue/hus, Huskestativ og liten sklie på terassen. + Hage med mer plass, men den største ledige delen grenser mot barneskolen så vi unngår å sette noe der. Hadde basseng der men det ødela de ved å kaste stein nedi det.
Ja. Er det. Mye større ute enn inne. Hehe. Men nok å finne på for jenta på 2 år. Mangler litt av hagen. Men da får jeg med barneskole elever og man skal jo ikke legge ut bilder av ukjente barn.For en herlig hage!!!
Barneparadis der og!![]()