Leker

m@mm@ til 3 i mai

Glad i forumet
Liker barna deres å ligge under ranglestativ?? Maja elsker det. Fant det fram for ca 3 uker siden, tenkte bare å prøve siden hun ennå er så liten- og det var jaggu meg god respons på =)))
Kjøpte også en uro på reflex her en dag. med forskjellig musikk,lys og bamser på som vi har hengenes på lekegrinden. Og der lå hun i 1 time i dag og kikket,smilte og drøste uder. Den er bare helt fantastisk [:D][:D] Tenk 1 time da, hun ELSKER den [:)] 
Et godt tips dere kan prøve dere som ikke får "fred" om dagene [;)] Jeg hadde ikke klart meg uten iallefall. Legger henne også under der når vi skal spise middag  Så nå får jeg også være med resten av familien å spise middag til en forandring [:D]

Vi fant frem sånn baby-gym for tre uker siden og prøver å legge ham under der litt hver dag, men det varierer litt hvor lenge han har tålmodighet til å ligge der [:)] 
Nå har han ligget et kvarter og begynner å sutre snart hører jeg.... Han er mett og allting men jeg tror jeg har født en utålmodig liten krabat [8D] 

Har en uro som spiller musikk som hun liker litt, men blir for kjedelig å ligge der lenge av gangen....[:)]

ORIGINAL: Smiley80

Vi fant frem sånn baby-gym for tre uker siden og prøver å legge ham under der litt hver dag, men det varierer litt hvor lenge han har tålmodighet til å ligge der [:)] 
Nå har han ligget et kvarter og begynner å sutre snart hører jeg.... Han er mett og allting men jeg tror jeg har født en utålmodig liten krabat [8D] 

samme her, han kan ligge under der max 20 min... da er han lei

Jeg har også funnet fram den... og det funker!! Ikke alltid så lenge om gangen, men godt med et lite pusterom innimellom... [:D][:D]

Krisander elsker den!!! Han ligger under å koser seg masse. Og når han blir sliten skriker han etter sutta og så sovner han under der... Det er nydelig å få tid til andre ting!!!

Har ikke prøvd uroen på noen uker, og da var den ikke så interesant ennå! men kanskje det går bedre nå [;)]
har en uro med fast teppe under, så forige gang jeg tok den frem endte den opp som brytematte for kattene [:D]

Asbjørn har begynt å skjønne vitsen med den babygymmen nå .Griper etter lekene og koser seg ,men desverre kun i maks et kvarter av gangen ...

Har babygym her også, men Julie er nok altfor lita til å ha noe utbytte av den ennå.. Hun ser jo ikke så langt at hun får godt nok øye på figurene som henger der..!  Men det tar vel ikke lang tid før hun også trøyer seg der.  Har ikke spist middag "i fred" ennå her. Hun våkner uansett, tidsinnstilt tror jeg[:D][:D]

Theo elsker å ligge under uroa si i soffaen! kjøpte den for ca en uke siden, og den har virkelig blitt en god barnevakt, føler at jeg har mye mer overskudd, og får gjort ting hjemme, samt spist uten at jeg må hive i meg maten i frykt for at han skal begynne å hyle![:D]

ORIGINAL: Catrine2

Theo elsker å ligge under uroa si i soffaen! kjøpte den for ca en uke siden, og den har virkelig blitt en god barnevakt, føler at jeg har mye mer overskudd, og får gjort ting hjemme, samt spist uten at jeg må hive i meg maten i frykt for at han skal begynne å hyle![:D]

Hva slags uro har du?

Ja vi har kjøpt en uro med med både lys og lyd og fjernkontroll til. Den var riktignok litt dyr, men Philip elsker den. Nå liker han endelig å ligge litt i lekegrinda når han er våken også... Ihvertfall litegrann[;)]

Har hengt en sånn liten tredings med sterke farger på vogna også. Den liker han å se på når vi triller tur.

Back
Topp