Leker

• Trådstarter Trådstarter Lykkesrus
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkesrus

Guest
Hva slags leker har dere vanligvis fremme? Føler vesla har litt lite leker!

Hun har vippestol med noen figurer som hun kan snurre rundt. Lekematte med tall, og en babygym med diverse leker hengende. Noen biteleker og bamser med dvs lyder liggende rundt..

Vet liksom ikke hva slags leker jeg burde kjøpe:S Hva liker babyene deres?

Akkurat det samme som her! :) Har noen stoffbøker også som vi kan lese sammen. Ellers bruker jeg kroppen min som lekestativ, borte/tittei er en hit, og flyvemaskin ;) Så lenge jeg flytter litt om på lekene i babygymen innimellom ern fornøyd!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Borte/tittei virker ikke så spennende for vesla her.. Men prøvde derimot og fly i går, det var stas det!;) Fikk den latterkulen:P hehe

Vi har stort sett det samme. Men bruker å tulle og tøyse, og det virker som om det er mye mer morsomt enn noen leke i hele verden :P Fikk høre den første ordentlige latteren her om dagen etter borte-tittet <3

Vi har stort sett det samme. Men bruker å tulle og tøyse, og det virker som om det er mye mer morsomt enn noen leke i hele verden :p Fikk høre den første ordentlige latteren her om dagen etter borte-tittet <3

Hehe..Det er så koselig å se når de får sikkelig latter!;) Hun synes det er mest artig å tulle med meg eller pappen sin hun også, særlig flyleken! Den slår sikkelig an her i huset!:)

Hehe..Det er så koselig å se når de får sikkelig latter!;) Hun synes det er mest artig å tulle med meg eller pappen sin hun også, særlig flyleken! Den slår sikkelig an her i huset!:)
Ja, det er kjempe herlig å høre :) Det skjer så mye fint i utviklingen, og er veldig spennende hver gang det skjer noe nytt :)

Det husker jeg ikke helt, men er nok et par uker siden nå;)

Tulla her hadde første ordentlige latteren her om dagen bare. Men da lo hun til gjengjeld i over 1 minutt (ikke sammenhengende da)

Tulla her hadde første ordentlige latteren her om dagen bare. Men da lo hun til gjengjeld i over 1 minutt (ikke sammenhengende da)

sååå kos altså! :) Utrolig at litt latter fra babyen våres skal gjøre oss så glade<3

Back
Topp