Leker

Catski

Forumet er livet
Hvilke leker bruker dere til gullene deres, og hva liker de best av lekene.
Selv har jeg en slik gulvleke som Filip ligger på, med ulike gjenstander over som han kan slå og se på. På sidene er det musikk når det blir slått svakt på, samt knitrende papir. Han liker den veldig godt, slår som bare det.
I tillegg har jeg en spilledåse i tøy, formet som en stjerne med kraftige farger. Han virker utrolig fasinert over lydene.....[:D]

her har vi bøyle som fulgte med vippestolen, med en bamse og 2 baller som er myke som han slår på. og den passer også på vogna når han ligger der. [:)] har også sånt stativ i hardplast i rødt, gult,grønt og blått som vi kan sette over vippestolen eller når han ligger på gulvet. han er ikke så glad i den ennå. men når han ligger på stellebordet, så ser han på bh'en min som henger på håndklestangen. den er han kjempefasinert av, smiler og pludrer verre når han ser den. [:D] (skal si de begynner tidlig gitt, hehe) [:D]

Dytter
Hadde vært artig å få tips om leker

Vi har en super uro som Filip liker veldig godt. Tenkte jeg skulle sette opp lekegrinden snart, og få festet uroen der så han kan ha en om dagen også [:)] Min søster har også en spesiell vippestol han liker veldig godt å sitte i - og nå har jeg funnet en lik en på finn.no !! Så nå skal han få kose seg i vippestol her hjemme også [:D]

vår er ikke så fasinert av leker ennå...liker best å se på oss[:D]men snakker med alt han kommer over[;)]har et speil han liker å se i da...så første gangen han så seg selv så lo han no voldsomt[:D]det var arti[:D]

Har bare baby-gymmen enda vi. Den er ikke så veldig interessant. [:D] Og storebror driver og låner bort noen biler innimellom da. [:)]

martine har en babygym, som jeg har lagt en sånn lekeslange med masse farger og knitrelyder rundt ved hodet hennes, også har hun en myk baby bok som ser ut som en sommerfugl, med speil bakpå, og knitrevinger, også har hun en blomserrangle som henger på siden inni vogna, hun elsker disse lekene, og grimasene som jeg gjør[:D]

Back
Topp