Leker til den lille

Tritto

Glad i forumet
Himmelbarn
Snøkrystallene2021❄️
Augustmagi 2025
Hei! Nå er det meste av utstyr på plass, men jeg lurer så på hvilke leker dere kjøper inn til baby kommer? Hva er greit å ha klart? Har både babygym, bamse, biteleke, rangle og har tenkt til å kjøpe inn sånn rullespeil :joyful:

Satser på/håper at vi får litt forskjellig til jul- hvis ikke ser jeg på salg etter jul. Men de tingene du lister opp høres fine ut!

Søsteren min sa hun har en eske med leker etter sine barn som jeg kan få låne (de er 14 og 17 år), men jeg tror jeg takker nei. Er så slitsomt å skulle holde styr på hva som er hennes/hva som er lånt etc. Greit nok at jeg har lånt seng og Brio-gåvogn, det skal jeg alltids klare å huske på, haha.

Silikon tannkost banan eller apekatt er gull som biteleke når de begynner å gnage.:joyful:

Vedlegg

• bbbt-blue.jpg
    bbbt-blue.jpg
    15,7 KB · Visninger: 13
Høres veldig fint ut det du har klart, det holder en god stund! Leker er egentlig ikke noe man behøver å ha klart, de bruker ikke det den aller første tiden :) Og erfaringsmessig bruker de helst alt som ikke er leker i stedet. F.eks tomflasker har mine lekt mye med :hilarious:

Hei! Nå er det meste av utstyr på plass, men jeg lurer så på hvilke leker dere kjøper inn til baby kommer? Hva er greit å ha klart? Har både babygym, bamse, biteleke, rangle og har tenkt til å kjøpe inn sånn rullespeil :joyful:
Ett eller annet med mye farger med mønster som de kan ligge å se på etterhvert.. min eeeelsket Klappa-ranglen fra IKEA, den gule med svarte prikker:) kjøpte ballen i samme serie, den var veldig fin til motorikktrening.. babygym er fint, og en lekematte/gymmatte under er greit hvis «duken» er litt tynn:) de leker jo ikke så mye, så blir mest for å stimulere syn, hørsel og bevegelse i begynnelsen:p

Jeg har ikke kjøpt inn noen leker, heller ikke babygym :wideyed: Tenkte det var en god stund til man får bruk for det? Eneste vi har er sånn uro til å ha over senga, også har vi fått et par ting, men de er for eldre babyer husker jeg det sto på pakken..

Jeg har ikke kjøpt inn noen leker, heller ikke babygym :wideyed: Tenkte det var en god stund til man får bruk for det? Eneste vi har er sånn uro til å ha over senga, også har vi fått et par ting, men de er for eldre babyer husker jeg det sto på pakken..

Ikke stress med det :) Med babygym ligger de gjerne på ryggen, mens i begynnelsen nå er det fint om de ligger på magen - og det fineste de kan se på da, er menneskene de elsker. Da trenger de ikke leker på en god stund ❤️

Ikke stress med det :) Med babygym ligger de gjerne på ryggen, mens i begynnelsen nå er det fint om de ligger på magen - og det fineste de kan se på da, er menneskene de elsker. Da trenger de ikke leker på en god stund ❤️

Godt å høre :) ååh, skal ikke så mye til før jeg blir rørt av ting jeg leser og tenker på babyen vår som kommer snart :Heartpink

Jeg satser på at vi menneskene, og ikke minst "pelsbroren" på fire bein blir mest spennende i starten. Veldig spent på å se samspillet mellom de to <3

Jeg satser på at vi menneskene, og ikke minst "pelsbroren" på fire bein blir mest spennende i starten. Veldig spent på å se samspillet mellom de to <3

Det er dere ❤️ Kommunikasjon og samspill med den lille er så viktig! Og dere er jo hele den lilles verden ❤️

Har bare kjøpt en babygym som var på salg og utenom det har jeg ikke kjøpt noe. Fått noen småleker i gave, men har ikke planer om å kjøpe noe mer før jeg ser vi får behov for det :happy: Har allerede hørt at noen av julegavene lager lyd også så regner med vi får noe der :joyful:

Back
Topp