Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ett eller annet med mye farger med mønster som de kan ligge å se på etterhvert.. min eeeelsket Klappa-ranglen fra IKEA, den gule med svarte prikkerHei! Nå er det meste av utstyr på plass, men jeg lurer så på hvilke leker dere kjøper inn til baby kommer? Hva er greit å ha klart? Har både babygym, bamse, biteleke, rangle og har tenkt til å kjøpe inn sånn rullespeil![]()
Tenkte det var en god stund til man får bruk for det? Eneste vi har er sånn uro til å ha over senga, også har vi fått et par ting, men de er for eldre babyer husker jeg det sto på pakken..Jeg har ikke kjøpt inn noen leker, heller ikke babygymTenkte det var en god stund til man får bruk for det? Eneste vi har er sånn uro til å ha over senga, også har vi fått et par ting, men de er for eldre babyer husker jeg det sto på pakken..
Ikke stress med detMed babygym ligger de gjerne på ryggen, mens i begynnelsen nå er det fint om de ligger på magen - og det fineste de kan se på da, er menneskene de elsker. Da trenger de ikke leker på en god stund
![]()

Jeg satser på at vi menneskene, og ikke minst "pelsbroren" på fire bein blir mest spennende i starten. Veldig spent på å se samspillet mellom de to <3Ikke stress med detMed babygym ligger de gjerne på ryggen, mens i begynnelsen nå er det fint om de ligger på magen - og det fineste de kan se på da, er menneskene de elsker. Da trenger de ikke leker på en god stund
![]()
Jeg satser på at vi menneskene, og ikke minst "pelsbroren" på fire bein blir mest spennende i starten. Veldig spent på å se samspillet mellom de to <3
Har allerede hørt at noen av julegavene lager lyd også så regner med vi får noe der