Leker til babygym?

Blomsterguri

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Sommerfuglene
Marsboere 2020
Vet noen hvor man kan kjøpe leker til babygym? Heter det eventuelt noe spesielt? Har forsøkt å google, men har ikke funnet noe.
Jeg bestilte en babygym på nett til en hyggelig pris, og orker ikke returnere selv om den ikke var som jeg trodde. og Fargene er kjempefine og den har et fint speil. De andre lekene derimot er i hardplast, og jeg kunne heller tenke meg mykere leker i tøy og eventuelt andre materialer.
Tips?

Vet noen hvor man kan kjøpe leker til babygym? Heter det eventuelt noe spesielt? Har forsøkt å google, men har ikke funnet noe.
Jeg bestilte en babygym på nett til en hyggelig pris, og orker ikke returnere selv om den ikke var som jeg trodde. og Fargene er kjempefine og den har et fint speil. De andre lekene derimot er i hardplast, og jeg kunne heller tenke meg mykere leker i tøy og eventuelt andre materialer.
Tips?

De fleste leker som kan henges opp kan vell brukes. Feks har Tiny Love mye ulikt.
lekmer.no, barnashus, og helt sikker mange flere butikker. Se etter om lekene har mulighet å bli hengt opp.

Jeg kjøpte nylig denne ekstra til min babygym, siden mini ønsker å ta alt i munnen og lekene til babygymmen var litt for høyt oppe for det :hilarious:
https://www.barnashus.no/be-activity-arms-octopus.html

Du kan fks søke babyleker på jollyroom

Tips?

De har haugevis i barneforretninger og mulig også på lekebutikker. Myke leker med snor/plastring i toppen. Bruker du er tråd, eller ekstra plastringer får du lekene lenger ned om nødvendig :)
Merker som har fine leker er feks SkipHop (eller noe sånt) og Lamaze.
Det viktigste er uansett bare at lekene har sterke farger og litt ulike teksturer.

De single, barnløse vennene til samboer kjøpte den grelleste mest intense grønne dragen som finnes, som kunne henges opp på feks babygym. Og det er favoritten til alle som kommer på besøk (av babyer/barn :hilarious:) og mini sjæl. Skulle aldri finne på å kjøpe den selv, men den har jammen meg reddet oss for mye sutring når junior kjedet seg, særlig fra 4-8 mnd :p

De fleste leker som kan henges opp kan vell brukes. Feks har Tiny Love mye ulikt.
lekmer.no, barnashus, og helt sikker mange flere butikker. Se etter om lekene har mulighet å bli hengt opp.

Jeg kjøpte nylig denne ekstra til min babygym, siden mini ønsker å ta alt i munnen og lekene til babygymmen var litt for høyt oppe for det :hilarious:
https://www.barnashus.no/be-activity-arms-octopus.html
Den blekkspruten har jeg også kjøpt. Bytter på å henge den på babygymmen og ha den i vogna

Sebra har fine hekla leker og ofte duse farger om
Du liker

men babyer liker gjerne knallfarger og store kontraster. Møtt på en del førstegangsmødre som kjøpte babygym etter stua og måtte innse at den ikke falt i smak hos babyen..

Takk for masse gode tips! Da blir det handling på nyåret :)

Sebra har fine hekla leker og ofte duse farger om
Du liker

men babyer liker gjerne knallfarger og store kontraster. Møtt på en del førstegangsmødre som kjøpte babygym etter stua og måtte innse at den ikke falt i smak hos babyen..

Jeg er som babyer og elsker knall-farger og helst alle farger på en gang, så det blir nok ikke noe problem her :)

Back
Topp