Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Jeg lurte på å gi henne min yndlingskanin, men så ble jeg litt redd for at hun skulle ødelegge den.. Haha! Den er nesten vasket i fillebiter og har en halv nese bare. Tror den skal få bo på hytta der den flyttet inn for 20 år sidenMin er bare 9,5 uker gammel, så han har ikke begynt å gripe rundt så mye ennå (bortsett fra fingrene våre). Men han har blitt ganske glad i Sissel, en liten kanin som var min egen favoritt for nesten 30 år siden
Vis vedlegget 129139
Han flytter henne rundt selv med lukkede never, koser og spiser på skulderen hennes
Ellers så har han begynt å fatte interesse for uroer og babygymen sin. Vi har både en stor og en liten Sophie-giraff, men de er ikke så interessante ennå, siden han ikke klarer å holde de selv.
Greit det da, da glemmer dere aldri favoritten hjemmeJenta mi er 10 uker nå og er veldig glad i babygymmen sin. Ellers har hun en kanin-koseklut som hun alltid har i senga - den begynner hun å kjenne litt på nå, og synes ørene på kaninen er gode å kose med.
"Favorittleken" foreløpig er nok noe så enkelt som mine og pappaen sine hender. Hun stråler som ei sol når vi knipser og vifter med fingrene.
Greit det da, da glemmer dere aldri favoritten hjemme