Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så gøy! Jeg lurte på å gi henne min yndlingskanin, men så ble jeg litt redd for at hun skulle ødelegge den.. Haha!Min er bare 9,5 uker gammel, så han har ikke begynt å gripe rundt så mye ennå (bortsett fra fingrene våre). Men han har blitt ganske glad i Sissel, en liten kanin som var min egen favoritt for nesten 30 år siden![]()
Vis vedlegget 129139
Han flytter henne rundt selv med lukkede never, koser og spiser på skulderen hennes
Ellers så har han begynt å fatte interesse for uroer og babygymen sin. Vi har både en stor og en liten Sophie-giraff, men de er ikke så interessante ennå, siden han ikke klarer å holde de selv.
Greit det da, da glemmer dere aldri favoritten hjemmeJenta mi er 10 uker nå og er veldig glad i babygymmen sin. Ellers har hun en kanin-koseklut som hun alltid har i senga - den begynner hun å kjenne litt på nå, og synes ørene på kaninen er gode å kose med.![]()
"Favorittleken" foreløpig er nok noe så enkelt som mine og pappaen sine hender. Hun stråler som ei sol når vi knipser og vifter med fingrene.![]()
Greit det da, da glemmer dere aldri favoritten hjemme![]()