Leker til babyen

Otuko

Betatt av forumet
Småtassene er jo blitt så store og har kanskje mer glede av leker nå enn før. Vi har kun et par rangler foreløpig, men må nok få i noe mer.

Hvilke leker har dere til babyene? Og er det noen som fenger ekstra mye?

Kjøpte en slange til mini som jeg surret rundt babygymmen. Den falt virkelig i smak. De snakker sammen ofte. På vogna har jeg en Albert Åberg hengende, den er også en god venn. Han er også fornøyd med sophie le giraffe. Utenom det så er ikke de andre lekene så viktige enda :)

Min er bare 9,5 uker gammel, så han har ikke begynt å gripe rundt så mye ennå (bortsett fra fingrene våre). Men han har blitt ganske glad i Sissel, en liten kanin som var min egen favoritt for nesten 30 år siden:)
ImageUploadedByBV Forum1438709186.740809.jpg
Han flytter henne rundt selv med lukkede never, koser og spiser på skulderen hennes:p
Ellers så har han begynt å fatte interesse for uroer og babygymen sin. Vi har både en stor og en liten Sophie-giraff, men de er ikke så interessante ennå, siden han ikke klarer å holde de selv.

Min er bare 9,5 uker gammel, så han har ikke begynt å gripe rundt så mye ennå (bortsett fra fingrene våre). Men han har blitt ganske glad i Sissel, en liten kanin som var min egen favoritt for nesten 30 år siden:)
Vis vedlegget 129139
Han flytter henne rundt selv med lukkede never, koser og spiser på skulderen hennes:p
Ellers så har han begynt å fatte interesse for uroer og babygymen sin. Vi har både en stor og en liten Sophie-giraff, men de er ikke så interessante ennå, siden han ikke klarer å holde de selv.
Så gøy! Jeg lurte på å gi henne min yndlingskanin, men så ble jeg litt redd for at hun skulle ødelegge den.. Haha! :p Den er nesten vasket i fillebiter og har en halv nese bare. Tror den skal få bo på hytta der den flyttet inn for 20 år siden ;)

Lilleman her (som nå er 12 uker) har også blitt veldig glad i en kosekanin som er fin som både sovesellskap og vennlig spising av ører Har en liten plysj giraffe hengende i vogna som er veldig iøyefallende og som han snakker mye til

ImageUploadedByBV Forum1438715796.258827.jpg

Min har babygym som han koser seg veldig på. Ligger og slår på og prater med dyrene. Ranglen har han så vidt begynt å holde i og vise interesse for. Han kikker også i "baby-boken", som bare et farger og mønstere.

Mini her elsker babygymmen sin, den har han vel ligget på siden han var 4 uker. Ellers liker han forskjellige rangler :-)

Jenta mi er 10 uker nå og er veldig glad i babygymmen sin. Ellers har hun en kanin-koseklut som hun alltid har i senga - den begynner hun å kjenne litt på nå, og synes ørene på kaninen er gode å kose med. :)

"Favorittleken" foreløpig er nok noe så enkelt som mine og pappaen sine hender. Hun stråler som ei sol når vi knipser og vifter med fingrene. :P

Jenta mi er 10 uker nå og er veldig glad i babygymmen sin. Ellers har hun en kanin-koseklut som hun alltid har i senga - den begynner hun å kjenne litt på nå, og synes ørene på kaninen er gode å kose med. :)

"Favorittleken" foreløpig er nok noe så enkelt som mine og pappaen sine hender. Hun stråler som ei sol når vi knipser og vifter med fingrene. :P
Greit det da, da glemmer dere aldri favoritten hjemme :)

Hun har mange leker arvet etter storesøstra, men vi har kun tatt i bruk en myk sommerfugl-bok til babyer, en slik en med lyd i vingene/sidene. Hun elsker å studere sidene og kjenne på den boka.
Så har hun en koseklut med flodhest på, den har endel "leker", blant annet et bitehjørne, og andre ting å utforske. Og en kaninbamse hun koser med når hun skal sove ☺

Back
Topp