Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Eneste vår syns er morsomt er nøkkelknippe, fjernkontroll og serviettpakke, hahah.. Lekene bryr han seg ingenting om, hahah Og så er han fryktelig opptatt av telefonen min.. Han klarer å finne den under puta mi om morgenen og driver og vender på den når jeg våkner om morgenen, uffuff Tror det er gøy at han ser seg selv i refleksjonen.. Vurderer å kjøpe en sånn pakke med en leke-telefon, fjernkontroll og nøkkelknippe, hahaha.. Og så skal jeg prøve å få kjøpt ballbinge i julegave, siden han syntes det var så morsomt da vi var på lekeland..
Men det beste han vet er å svømme i basseng, så vi prøver å dra på svømmehallen en gang i uka..
Lille er glad i å ødelegge tårn. Så stableklosser og treklosser synes han er veldig kult, spesielt sistnevnte for de er visst gode å spise på. Også har vi en liten plastkoffert som vi åpner og fyller med diverse kopper, fat, bestikk og lekemat fra lekekjøkkenet og det elsker han å rive utover og spise på, om og om igjen. Ellers er han over hele huset og er kjempeglad i gamle matrester som han finner etter søsknene det prøver vi å unngå da
Her går det i stableklosser, stabletårn, babyduplo og en gummi bil for tida. Ellers har han en sånn elektrisk "piano" han innimellom leker med. Har slike treringer man skal tre på en stang (ikea) som er stas både å prøve få på stanga eller rett å slett slå litt med eller spise på.
Ellers er å tulle med hunden sin eller prøve få tak i vannskåla en stor greie. Eller katten til mormor. Nysgjerrig fyr så kunne vel underholdt han en hel dag med å se på folk bortsett fra at han absolutt ikke vil sitte i vogn mye lenger.. Her skal man frem i verden
Sånn bok med tykke sider så han kan bla selv. Og gåvogn med forskjellige leker på forsiden. Der har han øvet seg masse på å både sitte å leke og å trekke seg opp og stå/gå! Og klosser som vi bygger i tårn.
Og en kurv/bøtte som egentlig brukes til klær til/fra vaskemaskin