Leker til 8 åring?

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Får deres 8 åring mye leker til jul?
Jeg er kanskje i overkant god til å se hva som er i pakker/ hvilken butikk pakkene er pakket inn på og ser at av de gavene vi har fått i hus er det ingen leker til 8 åringen. Det er heller ingen leker blant gavene fra oss foreldre. Hun får ting hun ønsker seg av annet altså, så det er ikke synd på henne sånn sett. Men jeg lurer på hva hun vil føle når søskenbarna har noe å leke med, mens hun ikke har... Kan selvfølgelig dukke opp noe i pakker vi ikke har fått i hus..

De minste får en del leker, ja. Nissegaven er _alltid_ leker blant annet.

Prøver å gi noe leker eller ting som er gøy også, i tillegg til klær og ting de trenger.

Spesielt om dere skal feire jul sammen med andre barn som får leker

Her sørger vi for at de får en god blanding. Veldig fint og fornuftig at de får ting de trenger, men de er fortsatt barn, så tenker kanskje det hadde vært litt kjedelig for dem om de ikke fikk noe å leke med. Vi har ei jente på 3 og et halvt og en gutt på 7 :)

Sørger for god blanding av leler og klær eventuelt. Jeg vet jo hu ønsker seg både og så

Sminkedukker? Lego? Tegnesaker? Spill? Kan det være ok gaver til en 8 åring? 9 åringen her ønsker seg litt leker. Men jenter på alderen der setter nok større pris på fine klær og :)

Eldste er 9 her, men ikke så mye lekeleker. Men heller ting hun er interessert i. Naturfag og musikk er hennes store interessefelt. Og Lego.

Back
Topp