Leker som sender oss tilbake til barndommen

Den tjorvendukka er nok det eneste jeg ikke har vært borti når jeg var liten. Makan til skummel dukke og da! :p furby og datadyr fikk jeg aldri selv om "alle andre" hadde det ! :p

Eneste jeg ikke har hatt er tjorven dukken :p og gogos.. Men lillebror hadde mye gogos

Haha - mye som så kjent ut der ja, men hadde langt fra alt

Den tjorvendukka er nok det eneste jeg ikke har vært borti når jeg var liten. Makan til skummel dukke og da! :p furby og datadyr fikk jeg aldri selv om "alle andre" hadde det ! :p
Jeg fikk heller ikke furby :p ville ha men fikk ikke :o haha kjøpte til ungene til jul da så har leka litt med de :p haha

hva hadde du;)? Ka modell er du:)?
Er fra '83

Hadde 2, 3, 4, 6, 11 og 16 - naboen hadde mye av det andre (som fallskjermhopperen, skihopperen, pistolen), så vært borti det meste.

Furby hadde lillesøsteren min (3 år yngre) - dagdrømte om å kverke den ^-^

Er fra '83

Hadde 2, 3, 4, 6, 11 og 16 - naboen hadde mye av det andre (som fallskjermhopperen, skihopperen, pistolen), så vært borti det meste.

Furby hadde lillesøsteren min (3 år yngre) - dagdrømte om å kverke den ^-^
haha min søster hadde furby. Hun er 89modell:D

Åååå så gøyt! Her var det mye jeg har hatt.... Eneste er den dukken, skihopperen, polly pocket, og pokemon... Var populært når lille broren min var liten... Og sønnen min samler på det nå :p

Poggene har jeg faktisk enda på loftet :p

Åååå så gøyt! Her var det mye jeg har hatt.... Eneste er den dukken, skihopperen, polly pocket, og pokemon... Var populært når lille broren min var liten... Og sønnen min samler på det nå :p

Poggene har jeg faktisk enda på loftet :p
Gøy poggene er tatt vare på :D
Mon tro om mine er hjemme:O

Back
Topp