Leker med "slim"...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Sølvi

Guest
Får ungene deres leke med leker som inneholder "slim"?
Det er jo en del leker nå som innholder/kan tilføres "slim", får ungene deres leke med det?
Kan ikke fatte og begripe at slike leker er inneleker i alle fall. Må jo være vanskelig å ikke ødelegge inventar.
Hva gjør dere med slike leker?

Vi lar hun bare leke med det :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Ja det får de men det er ute leker :)

Han har ikke begynt å interessere seg for det ennå (heldigvis :) )

Han får leke med det. Det fester seg ikke så ille, holder det unna sofa og gulvtepper da.

Har ikke hatt så mye av det, men når han har hatt det så får han leke med det. Husker jeg hadde masse slimleker når jeg var barn og synes det var gøy, men nå ser jeg bare en bakterie og støvsamler :p

Ja det har de fått leke med!:)
Men en gang sambo skulle vise de at den satt seg i taket fikk vi noen "fine" blå merker i taket som ikke gikk bort:P

❤️Gutt 03---MA 05---Jente 07---MA 10---MA des'13---MA mars'14---SA juni'14❤️

Ingen av mine har spurt etter det enda :) men regner med det kommer snart ;) vi har det meste i skinn her hjemme, for at det skal være lett å holde reint. Så for min del bryr jeg meg ikke stort om gris på inventar. Tenker at sånn er det å ha små barn. Derfor vi kjøpte skinn

Sent from my iPhone using BV Forum

Leker med slim er like irriterende som guttungen med tyggis! Legger det fra seg overalt og det tørker nn.

Han leker med det, men det er aldri noe problem at det setter seg fast. Han holder det unna sofa og andre stoffer, er flink og legger det ned i boksen etter bruk.

Setter det seg ikke fast og lager merket?
Nei vi har skinn sofa så setter seg ikke noe på det. Ellers så har jeg ikke lagt merke til noe merker på noen ting. Men så har vi heldigvis verken hvite møbler eller vegger :) En flekk eller to er vell ikke så farlig :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Hehe det var jo noe av det kuuuuleste å leke med da jeg var liten. Helt til man mistet det i bakken med sand på :P Da måtte man jo spørre pent om ny...

Ja, de fikk leke med det helt til det kom borti den langhårete katten vår.

Huff, tviler på noe sånt kommer inn i huset her når den tid kommer! Husker at min bror lekte med slim da vi var små, og da han la det oppå hodet mitt var det umulig å få ut av håret igjen! Unødvendig å lage sånne leker til barn ;)

Vi lager eget slim vi ;) Heheh barna syns det var litt ekkelt, men vi har ikke gulvtepper og de må leke med det oppå bordet enn så lenge.

Kan jeg spørre om hva slags leker dette er? :P Jeg må ha gått glipp av noe da jeg var liten. :P

Ingen av mine har spurt etter det enda :) men regner med det kommer snart ;) vi har det meste i skinn her hjemme, for at det skal være lett å holde reint. Så for min del bryr jeg meg ikke stort om gris på inventar. Tenker at sånn er det å ha små barn. Derfor vi kjøpte skinn

Samme her. Skinn er gull:)

Back
Topp