L LilleBølla Elsker forumet 5 Aug 2007 #1 Synes Adobe photoshop er helt genialt[:D] Har lekt meg litt her ja.. __________________
tittilotta Forumet er livet 5 Aug 2007 #3 stilig.... skulle ønske jeg skjønte noe av photoshop... jeg har det på datan men skjønner ikke bæra av det...
stilig.... skulle ønske jeg skjønte noe av photoshop... jeg har det på datan men skjønner ikke bæra av det...
L LilleBølla Elsker forumet 5 Aug 2007 #4 ORIGINAL: tittilotta stilig.... skulle ønske jeg skjønte noe av photoshop... jeg har det på datan men skjønner ikke bæra av det... Er bare å spørre om du lurer på noe ;)
ORIGINAL: tittilotta stilig.... skulle ønske jeg skjønte noe av photoshop... jeg har det på datan men skjønner ikke bæra av det... Er bare å spørre om du lurer på noe ;)
moskata Forumet er livet 5 Aug 2007 #5 ORIGINAL: tittilotta stilig.... skulle ønske jeg skjønte noe av photoshop... jeg har det på datan men skjønner ikke bæra av det... samme her, har prøvd men forstår ikke ingen ting[:@] skikkelig stilige bilder foresten[:D][:D]
ORIGINAL: tittilotta stilig.... skulle ønske jeg skjønte noe av photoshop... jeg har det på datan men skjønner ikke bæra av det... samme her, har prøvd men forstår ikke ingen ting[:@] skikkelig stilige bilder foresten[:D][:D]