Leker med ilden..

eadni

Forumet er livet
Lillemann er 6 1/2 mnd nå, har hatt uregelmessig mens i over 3 mnd allerede, ammer men lillen får 3 måltider itillegg
OG
jeg har enda ikke fått ut "prevensjonsfingern". :rolleyes:
Hvor nervøs skal jeg være? Var uten prevensjon i 1 1/2 år etter bebis nr 1 :Heartpink før jeg ble gravid med bebis nr 2 :Heartpink, deretter hadde jeg prevensjon i 5 år før vi fikk tatt den bort og ble gravide med nr 3 :Heartblue (lillemann) etter 5 mnd.
Flere som ikke har beskyttet seg og hvorfor ikke?

Ingen prevensjon her annet enn temping som går "såder"! :P W er vårt første barn, og tok 13 mnd fra jeg sluttet på P-piller før vi ble gravide, selv om vi ikke akkurat prøvde aktivt. Hadde gått på pillen i 12 år, og aldri igjen, så blir ingen hormoner på meg :) tenker at vi prøøøøver å unngå EL frem til sommeren, og skjer det så skjer det, vil uansett ha de to første ganske tett! Etter nr 2 tenkte jeg eventuelt spiral før vi prøver på nr 3 noen år senere! Antar at en eventuelt graviditet er velkommen for dere også, i og med at dere "leker med ilden" ;)

Ingen prevensjon her, men fikk ikke mensen ordentlig tilbake før for en uke siden. Og mannen steriliserte seg i januar, skal levere inn sædprøve i mars, så håper da at vi slipper å tenke på prevensjon mer :)

Lillemann er 6 1/2 mnd nå, har hatt uregelmessig mens i over 3 mnd allerede, ammer men lillen får 3 måltider itillegg
OG
jeg har enda ikke fått ut "prevensjonsfingern". :rolleyes:
Hvor nervøs skal jeg være? Var uten prevensjon i 1 1/2 år etter bebis nr 1 :Heartpink før jeg ble gravid med bebis nr 2 :Heartpink, deretter hadde jeg prevensjon i 5 år før vi fikk tatt den bort og ble gravide med nr 3 :Heartblue (lillemann) etter 5 mnd.
Flere som ikke har beskyttet seg og hvorfor ikke?
Jeg begynte med minipiller, men begynte å blø så veldig, så sluttet igjen. Orket ikke blø mer! Tenkte jeg skulle vente noen mnd før jeg begynte, dessuten fullammet jeg jo! Nå er jeg 9 uker på vei med nr 2! Fikk helt panikk i begynnelsen, nå går det bedre, men altså på ingen måte planlagt slik som nr 1! Så jeg anbefaler prevensjon på det sterkeste :-)

Ble gravid etter fire mnd fordi jeg venta på å gå lenge nok etter fødsel for å få satt inn spiral.. :/ nå er det kondom til lønning og spiralen blir satt inn. Måtte ta det bort pga en veldig fosterskadelig medisin jeg gikk på, hadde det ikke vært for den hadde jeg vært vel på vei med nummer to! Så avhengig av hva du føler angående to tette så vil jeg si du bør få ut prevensjonsfingern ganske snart om du ikke ønsker det:/

Asnnie, Høstglede<3:
Jeg VET faktisk ikke om vi vil eller ikke..:rolleyes:
Det er noe i meg som ikke vil at jeg skal preventere meg. Jeg klarer liksom ikke å slå meg til ro med at lillemann er vår Siste baby. Det stemmer liksom ikke. :(
Har tenkt å kanskje la tilfeldighetene bestemme et par år. Ikke prøve, men allikevel ikke preventere oss. Men bare i 4 år! Etter det skal jeg preventere meg, for da anser jeg meg for gammel til baby :p

Mammadalt:
GRATULERER! :love7
Da blir dine meget tette,gitt!

Last edited:
Asnnie, Høstglede<3:
Jeg VET faktisk ikke om vi vil eller ikke..:rolleyes:
Det er noe i meg som ikke vil at jeg skal presentere meg. Jeg klarer liksom ikke å slå meg til ro med at lillemann er vår Siste baby. Det stemmer liksom ikke. :(
Har tenkt å kanskje la tilfeldighetene bestemme et par år. Ikke prøve, men allikevel ikke preventere oss. Men bare i 4 år! Etter det skal jeg preventere meg, for da anser jeg meg for gammel til baby :p

Mammadalt:
GRATULERER! :love7
Da blir dine meget tette,gitt!
Takk, ja blir 14 mnd mellom dem :-)

Back
Topp