Leker dere blir gal av...

ORIGINAL: GuttasMamma!

Er en slags bok som synger.

"til dyrehagen vi dro,ser så jeg en fugl eller to,en stor apekatt,han skvatt så han datt og jammen tror jeg han lo."

"non maur marsjerer en og en hurra,hurra,noen maur marsjerer en og en hurra ,hurra noen maur marsjerer en og en osv..."

Vet ikke hva den heter,men jeg drukner den snart i do[X(]

haha den har vi og.. men er ikke den som er verst... heller den telefonen som kimer og rister på røret om man trykker på den "riktige" knappen...

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Den heslige CDspelaren så Moo nevne har me og[:'(]

Ellers har me ein plenkluppar, og frå fisher price, me samma teita syngedamo, å ballar oppå så an fresa å laga så rabalder at eg vett kje kor eg skal gjer av meg..
 den dere her..[:'(]

Åsså har me et piano.. Da der så e i signaturen, me di styggaste, mest feilaste dyrelydane i verden.. [&:]

Det pianoet har vi også, og det er den verste leka med lyd snuppa her har. Synes de andre er greie egentlig, og har vel kjøpt alle utenom pianoet selv. Men hun liker pianoet veldig godt selv da.... Får noia av at det plutselig kan lage lyd når det er på, men kan være en halvtime siden noen spilte på det... Liksom "Har dere glemt meg, har dere glemt meg. Jeg er her jeg".

Vi har egentlig ikke det... Før han kom ble jeg nesten irritert når vi fikk tin med lys som gaver, for jeg trodde jeg skulle irritere meg grønn av de. Men vi lærte oss fort at det er bedre enn å høre på skriking, hehe [:D]
Noen ganger skulle vi ønske de bamsene med sang i varte enda lenger!!

æ får hætta av alle leka som lage lyd som d ikkje finnes en avknapp på..... sånn sett like æ fisherprice sine leka for dæm bruke å ha ulike lydnivå + at d går ant å skru lyden av....

her har hun masse leker med lyd, blandt annet learning puppy. Men, hun leker ikke så masse med dem...
Hun har et lite piano da, som kan være litt irriterende innimellom.

Leken som tar 1.plassen på min hat-leke-liste blir denne:

Hamrebrett fra IKEA. Er mest popp å hamre grytidlig søndagsmorgen! Er sikker på at naboen over oss ikke er så begeistret for den heller... [8D]

Vi hadde en brannbil som gnålte å ula noe helt forferdelig[:D]Mannen ble tilslutt gal at han kasta den ut av vinduet[:D]Ellers har vi veldig mye leker med slitsomme lyder,men har begynt å teipe over høytaleren,da spiller de hvertfall ikke så høyt

ORIGINAL: Tøsa

er generelt lei av stemmen til hu fisher price-dama[>:]

Da er vi 2[:D]

Back
Topp