Leker dere blir gal av...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Har barnet/barna noen leker som du blir helt gal av??

Snuppa har den der learing puppy og en bondegård som man kan trykke på som lager lyder som er til å krepere av...hvem kjøpte disse tingene? Jo meg[:D][8|] 

en fisher-price "cd-spiller" som spiller forferdelige sanger, blant annet en grusom versjon av bæ bæ lille lam.
også et slags hjul med masse husdyr som lager dyrelyder nå man peker pilen på dem og drar i en spake. Den kan også spille per olsen hadde en bondegård. Og det er så elendig!!

Keybordet som spiller old Mcdonald had a farm sangen[:'(] hehe..
å den stopper heller aldri![8D]

generelt leker meg lyd[:D] virkelig irriterende når det ikke er lydjustering på lekene. jenta mi hadde en rosa cd spiller når hun var mindre, forferdelig lyd, og en rund bok fra goboken som spiller når den snus på.. havnet fort vekk gitt

jenta mi har masse leker med lyd, men de fleste kan vi enen skru ned lyden på, eller helt av:)

hun har den LEARNING PUPPY, men den kjøpte jeg i utlandet, så den er engelsktalende, og gosh jeg er gla for det... mye bedre enn den norske versjonen!!:)

men hun har en sånn liten karusell bra BRleker til 99 kr med sugepropp så man kan sette den på bordet. haaater lyden av den.. og den spiller så lenge...

[:D]

En gåbil med dårlige batterier[&:]
Og nei, jeg har ikke tenkt å bytte batteriene[8D][:D]
De skal få dø ut i stillhet[:D][:D]

Har en del leker med lyd, den sangboka man trykker på fra fischer price, keyboard og diverse andre. Lillesnuppa elsker å trykke på så mange som mulig samtidig! Da blir det liv i huset[&:]

en syngende kålorm blir små rar av også hadde vi ett puslespill med lyd men heldigvis gikk batteriet hehe

har faktisk ingen irriterende leker vi, har litt lydleker og sånt men ikke nok til å bli gal av.
Hun leker som regel ikke så lenge om gangen med dem. Eneste må være den der learnig puppy som går av i hytt og pine

ORIGINAL: Puppeluppen

En gåbil med dårlige batterier[&:]
Og nei, jeg har ikke tenkt å bytte batteriene[8D][:D]
De skal få dø ut i stillhet[:D][:D]

Hehehe[:D]

ingen. heller at lekene lager lyd, og ungen er stille, enn at han sutrer og skriker[8D]

Er en slags bok som synger.

"til dyrehagen vi dro,ser så jeg en fugl eller to,en stor apekatt,han skvatt så han datt og jammen tror jeg han lo."

"non maur marsjerer en og en hurra,hurra,noen maur marsjerer en og en hurra ,hurra noen maur marsjerer en og en osv..."

Vet ikke hva den heter,men jeg drukner den snart i do[X(]

learning puppy er litt mare her ja, hvor teit er den ikke når den synger alfabetet å avslutter med x, y, z, æøå!!!!!! (altså æ ø og å er da tydeligvis en bokstav...ikke plass til dem i sangen egentlig så vi moooser dem inn der)

blir veldig mye halve sanger og gnelling og hadeeee og grønn hånd og alt slikt på en gang....

ellers har vi en gåbil som man og kan sette sammen beina på slik at man kan sitte å kjøre på den, den har vi fått av ei venninne....den er litt småmaltraktert så man trenger nesten bare gå forbi den for at den skal starte å spille musikk. den stopper jo pinade aaaaldri heller vettu....80talls rånemusikk *ler*

Sabine har en dukke sykkel som lager lyd når hun triller den den er jeg lei den å alt av lyder fra thomas toget kan jeg klare meg uten...
Men jeg er heldig å har selektiv hørsel så det meste av sånne lyder blokker jeg ut...

ohh...ja, liker heller ikke ting som lager masse lyd..hehe. Skal ikke kjøpe det selv i hvertfall..hehe.[:)]

ORIGINAL: BabyMia

learning puppy er litt mare her ja, hvor teit er den ikke når den synger alfabetet å avslutter med x, y, z, æøå!!!!!! (altså æ ø og å er da tydeligvis en bokstav...ikke plass til dem i sangen egentlig så vi moooser dem inn der)

blir veldig mye halve sanger og gnelling og hadeeee og grønn hånd og alt slikt på en gang....

ellers har vi en gåbil som man og kan sette sammen beina på slik at man kan sitte å kjøre på den, den har vi fått av ei venninne....den er litt småmaltraktert så man trenger nesten bare gå forbi den for at den skal starte å spille musikk. den stopper jo pinade aaaaldri heller vettu....80talls rånemusikk *ler*

er litt lei av og alltid komme borti den når jeg skal liste meg inn å se til ungene[8D] særlig: "det er mange farger i verden vår"

synes det er teit at fisher price har samme syngedame på nesten alle lekene sine.... vi har puppy, toby og den kålormboka... mye av det samme på de[&:]

Her har snupi fått ett syngende og dansende STORT esel av sin onkel som spiller høyt og støyende. Den er grusom, men er heldigvis død nå.[:D] (les oppbrukte batterier.[:D])
Også har ho fått en bil med en kylling oppi av en annen onkel, som kjører rundt i huset her og kakler og bråker som fy.[:'(] Den er også død tror jeg, eller så har mamman rydda den langt ned i lekekassa hennes.[:D]

ORIGINAL: GuttasMamma!

Er en slags bok som synger.

"til dyrehagen vi dro,ser så jeg en fugl eller to,en stor apekatt,han skvatt så han datt og jammen tror jeg han lo."

"non maur marsjerer en og en hurra,hurra,noen maur marsjerer en og en hurra ,hurra noen maur marsjerer en og en osv..."

Vet ikke hva den heter,men jeg drukner den snart i do[X(]

hahaha den har vesla mi også.. de synger så fort, umulig å synge med.. åsså den sangen der de synger EN, TO, SPENN PÅ MIN SKO.. på slutten av sangen rimer det jo ikke, og det plaaager meg hehe.. men så er jeg hormonell for tiden da:P

Back
Topp