Leker de selvstendig?

namba

Forumet er livet
Liker babyene og leke seg selv?

Så lenge Frida er mett og opplagt liker hun kjempegodt å leke seg selv.

Når hun er trøtt liker hun jo ingenting[:D]

ORIGINAL: namba

Så lenge Frida er mett og opplagt liker hun kjempegodt å leke seg selv.

Når hun er trøtt liker hun jo ingenting[:D]

Slik er det her og.
I tillegg er det blitt litt sånn at etter middag MÅ pappaen leke sammen med henne, enten han vil eller ikke[:D] Men etter ei stund der de har leka sammen så kan hun godt sitte alene.

Solveig leker selvstendig! men har dager hvor hun ikke har så lyst til det.. [:D]

Johanna er veldig flink å leke selv, men trenger og liker å bli lekt med innimellom.

Ja, det har Mina vært kjempe flink til helt fra starten

ORIGINAL: millesmamma

Tidlig på dagen er det ikke noe problem. Ettermiddag/kveld er det verre. Da trenger hun mye oppmerksomhet.

Tidlig på dagen er det ikke noe problem. Ettermiddag/kveld er det verre. Da trenger hun mye oppmerksomhet.

signerer

ORIGINAL: oslojente1980

Ja, det har Mina vært kjempe flink til helt fra starten

Jørgen også[:D]

Ja, særlig om morgenen er hun ganske grei å leker alene i lekegrinda mens jeg kan ta meg litt frokost og lese avisa[:D]

ORIGINAL: even's mamma<3

Wilma er kjempe flink til å leke med seg selv..
Hun drar i alle ting hun finner rundt om i stua.. hehe

På em/kvelden er det så gøy å leke med pappa,
han er så morsom! [;)]

Maja leker selv ja. Hun liker det godt. Men nå er så opptatt av å stå, og da vil hun gjerne stå ved bordet sammen med oss.

Ja, Liam er kjempe flink til å leke alene.
Jeg har flyttet alle lekene inn på rommet hans og tatt vekk lekegrinden. Så jeg sitter han inn på rommet, leker litt med han og så går jeg og da kan sitte der inne å leke og synge i opp til en time og når han da er lei så tar han med seg noen leker og kommer inn i stuen til meg[:)]

Han(jeg) ønsker seg en liten cd spiller til bursdagen så han kan høre på barnesanger når han sitter der. blir litt mindre ensomt med litt musikk[:)]
Vi har lastet ned masse barnesanger og det syns han er kjempe kjekt å høre på.

Back
Topp