Leker barna deres med playmo?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
lurer litt på om det er like poppis med Playmo nå som det var når jeg var liten??

Mini her fikk sine første Playmo-ting nå i sommer.
Tror han syns det var gøy med alle de små tingene,og sånn.
Han er 4 år.

Har deres bran Playmo? og hvor gamle er de?

Har ikke testa det ut på snuppa, men jeg eeeelska det når jeg var midre 

men det hjelper kanskje ikke deg så mye ;p vanskelig å si, finnes jo så mye mer tv-spill og andre leker nå så... men går jo an å spørre om han ønsker seg mer :)

Nawroz skrev:
Har ikke testa det ut på snuppa, men jeg eeeelska det når jeg var midre 

men det hjelper kanskje ikke deg så mye ;p vanskelig å si, finnes jo så mye mer tv-spill og andre leker nå så... men går jo an å spørre om han ønsker seg mer :)

Ja det skal jeg spørre om.
for det liker jeg og leke med sammen med han.
Jeg er ikke så flink og leke med biler og sånt.

Jepp! Minsten er veldig glad i å leke med Playmo. Eldstemann var aldri spesielt begeistret,men fikk en del Playmo i  gaver av en venn av besteforeldrene hans. Dette har minsten fått overta - og hvilken lykke!! I tillegg har jo fortsatt mine foreldre denne vennen ,så til jul fikk han Falkeriddernes borg i Playmo ,og til bursdagen fikk han flyet.. Så vi har mye ,og det blir brukt masse! (Han fikk en fe med enhjørning i gave for noen dager siden,det var litt mannsdominert i Playmoen hans. Hun er nå blitt kaptein på sjørøverskuta,så da er det vel slik det skal være...)

MICAmor skrev:
Jepp! Minsten er veldig glad i å leke med Playmo. Eldstemann var aldri spesielt begeistret,men fikk en del Playmo i  gaver av en venn av besteforeldrene hans. Dette har minsten fått overta - og hvilken lykke!! I tillegg har jo fortsatt mine foreldre denne vennen ,så til jul fikk han Falkeriddernes borg i Playmo ,og til bursdagen fikk han flyet.. Så vi har mye ,og det blir brukt masse! (Han fikk en fe med enhjørning i gave for noen dager siden,det var litt mannsdominert i Playmoen hans. Hun er nå blitt kaptein på sjørøverskuta,så da er det vel slik det skal være...)

og der leitet jeg plutselig etter en "liker"-knapp

Frøken Fryd på 2 liker og å leke med playmo.

riktignok min gamle playmo,  og de aller minste delene er tatt vekk.

Ambulansen er veldig gøy å kjøre rundt med og legge ting og tang baki og si "Bæbubæbubæbubæbu"!

har faktisk ikke prøvd det på ungene her i det helle tatt
begge elsker å drive med smålego
kanjse prøvd å sett om de likte å leke med det,ved å kjøpe en pakke til hver unge
Er da bedre leke en mye av det andre fjase en kan kjøpe til tider

Back
Topp