Lekende par

Neda

Glad i forumet
Pleier du og gubben å leke med hverandre.
Feks: vannkrig, putekrig, lekesloss osv?

Jepp! Senest i går klarte han å kaste meg ut av senga [:D]

Hehe, ja, det blir en del av det her også...
Vi er litt barnslige tror jeg [8D]

Åja... vi e VELDI barnslige, so vi leika stort sett kvar dag.. Har både putekrig, vannkrig, leikeslosting +++ Trur det e veldi sunt og bra for forholdet at vi tørr å vere oss sjølve..

Vi pleier ofte å lekesloss (og avslutter med at jeg får astmaanfall[:-])
Men jeg fikk høre av ei vennine at de pleide aldri å gjør det, fordi de er voksne[:D]

Å ja![;)]Både titt og ofte,er moro det!

Ganske ofte før, men ikke så mye nå lenger, etter at jeg ble feit.[&o]

Men hender ofte at jeg blir utsatt for kiling av begge gutta mine, men B klorer mer enn han kiler og samboeren kniper, så det er egentlig mer ubehagelig enn gøy.[&:]

Ja vi finner alltid på noe sprell.. sist så helt han vann i buksa mi.. ble rimelig bløt i rumpa for å si det sånn... hehe

En gang så teipa x`n min meg fast til gulvet... det var ikke like artig.. hahaha

Joda, vi lekesloss. Men det er egentlig ikke så gøy da mannen er trent i pågripelsesteknikk..[:'(][:D]

ORIGINAL: Star¤

Av og til [:D]

ja![:D] det er jo kjempe morro!

Av og til ja [:D]

ja!! vi hærja å har d arti[:D] han e vældi kilen[:D]
å så e d arti å vanne han, samtidi som æ vanne blomstran[:D][:D]

ORIGINAL: Mesaana

Ganske ofte før, men ikke så mye nå lenger, etter at jeg ble feit.[&o]

Men hender ofte at jeg blir utsatt for kiling av begge gutta mine, men B klorer mer enn han kiler og samboeren kniper, så det er egentlig mer ubehagelig enn gøy.[&:]

Jeg synes du er flink, gått ned 12kilo!

Når jeg var høygravid så pleide jeg å "true" sambo med at jeg skulle sette meg på han dersom jeg ikke fikk viljen min!

Av og til[:D]
unga kikker rart på oss om vi gjør no tull med hverandre[:D][:D] men syns det er kjempemorro når de skjønner vi bare tuller[:D]

He he he ja og Stine Louise blir liv redd for meg [&:][8D][;)][:D]

Er kjempe gøy det [:D]

nei og unnskyld at jeg sier det men jeg tror jeg har tidenes kjedeligste mann[8|]

Har ikke type ,men det må til i et forhold synes jeg vist ikke blir det kjedelig[:D]

Hehe ja, hender det tar litt vel av her [:D]

Back
Topp