lekemerker?

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
Jeg er på jakt etter en spessiell leke. men aner ikke hvilket merket det er. så vet jo ikke hvor/hva jeg skal søke på.
Noen som kan hjelpe?=)

hvilke sider kan vi kjøpe leker på?
merker på lekene?
 
Brio har jo mye solide og tøffe leker. Hvilken aldersgruppe er det du leter etter leker til?
 
kan du kanskje forklare hvordan denne leken ser ut/fungerer. Kanskje noen av oss andre har den?
 
Tiny Love, Tommy, Røff og Tøff, Fisher Price......

Lillemor her har nettop fått en tøff leke i presang. Tre ender på rekke og rad etter en snor som synger kvakk kvakk kvakk ...... og vagger av gårde når den blir dratt etter snoren!! Den er foresten merke Tommy....
 
Det er en leke de har i barnehagen til snuppa. hun er 1.5år. på en måte en gyngehest, plastikk, rød...

Takk for andre svar folks:D skal se om jeg finner den nå:)
 
ikea har slike... skal se om jeg kan finne link til deg
 
Huff, jeg skjønner frustrasjonen :p

Jeg har lett etter sååå mange leker til snuppa.

Men er det en typisk leke som er kjøpt i lekebutikk tror du? Eller er den mer spesiell så den kan være kjøpt på babyshop eller noe kanskje?


hmm..
 


Eldorado skrev:
Huff, jeg skjønner frustrasjonen :p

Jeg har lett etter sååå mange leker til snuppa.

Men er det en typisk leke som er kjøpt i lekebutikk tror du? Eller er den mer spesiell så den kan være kjøpt på babyshop eller noe kanskje?


hmm..


aner ikke, hehe... de har den i bhgen, og hun elsker den mildt sagt! spurte de som jobbet der også. men de visste jo seff ikke.....
 


aner ikke, hehe... de har den i bhgen, og hun elsker den mildt sagt! spurte de som jobbet der også. men de visste jo seff ikke.....



De fleste leker står det vel stemplet/trykt en eller annen logo på så du kan finne ut....kanskje!? :)
 
du kan ikke google plast vippe, eller plast gyngehest eller noe slikt å velge bilder å se om noe lignende kommer opp?
 


Mamii 26 skrev:


aner ikke, hehe... de har den i bhgen, og hun elsker den mildt sagt! spurte de som jobbet der også. men de visste jo seff ikke.....



De fleste leker står det vel stemplet/trykt en eller annen logo på så du kan finne ut....kanskje!? :)


ja det gjør d:) men ikke på denne leken:/
 
Den så veldig gøy ut :) Frøkena her har en gyngehest og hun synes at det er sååå gøy :)
 
Back
Topp